Lasse1953 Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Det er heftige diskusjoner på forumet hvilke digitale speilrefleks man bør kjøpe. Imidlertid forundrer det meg at ikke KM Dynax 7D blir kommentert. Hos Foto Video koster dette kameraet kr 8990 med 18-70 mm og 70-210 mm. Hos Japan Photo koster det kr 7999 med 18-70 mm + kr 999 for 70-210 mm. Jeg kan ikke skjønne annet enn at dette må være kjempetilbud på et kjempekamera og jeg syntes det er rart at 5D til stadighet blir trukket frem som positivt mens 7D ikke blir nevnt. Er det noen som kan gi meg en forklaring på dette? Lenke til kommentar
jensanders Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 En grunn er vel at 5D kom seinere. Ser ut til at De nyeste modellene diskuteres mest. Jeg ser fordeler med flere eksterne kontroller på 7D samt mulighet for batterigrep. Som kommende nybegynner planlegger jeg å gå for 5d til sommeren (har fått aksept fra kona til og med... ). Her et eller annet sted er det en so har tatt opp samme spørsmål. Så når/hvis 9D kommer så blir det vel den som blir mest omtalt. Har du sjøl anskaffet et av de nevnte kameraene? Hilsen Jens Anders http://jensanders.photosite.com Lenke til kommentar
kawak Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Veldig ofte spør jo folk om hvilket speil de skal kjøpe til 6000-7000. 20D blir vel heller aldri nevnt...... Et annen greie er jo at det ikke er så lenge siden at 7D kom ned til den prisen. ...men du har et poeng! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå