aQrubat Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2006 Med den innstillingen du har ser jeg ikke annen mulighet til å anbefale deg å reise til fabrikken og kjøpe direkte. Men på en annen side så kan det jo hende at de har fått en i retur som de har byttet f.eks motor på. Greit å være nøye, men det får være grenser til paranoia. Du kan jo prøve å se hva politiet sier når du kommer med en brenner, til 350 kroner, som det ser ut som en eller annen har skrudd i den ene monteringsskruen. Let på og du vil finne. (Kanskje en butikk som ingen har klaget på.) Lite trolig, men dog. Darkwing 5460266[/snapback] Vel, det er vel alltid noe man kan klage på hos en nettbutikk, men hos mpx og komplett har det faktisk aldri vært noen problemer for meg tidligere, og de selger ikke brukte varer heller, som nye. Ettsom de er seriøse og ikke svindlere. Får vente å se når jeg får den i posten, men etter alt å dømme, det vil si at de faktisk innrømmer at de selger brukte varer som nye, så sender jeg den tilbake med engang i hendhold til reklamasjonsretten. Lenke til kommentar
Darkwing Duck Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Da beklager jeg å måtte skuffe deg. Netttop en av de nettbutikkene du nevner selger også brukte varer, slik du definerer brukte varer. Så selv om du ikke har hatt problemer med de kan jo hende at andre har hatt. Akkurat på samme måte som du ikke behøver å få problemer med andre butikker. Tror nok du skøt deg selv i foten her. Lenke til kommentar
aQrubat Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2006 Da beklager jeg å måtte skuffe deg. Netttop en av de nettbutikkene du nevner selger også brukte varer, slik du definerer brukte varer. Så selv om du ikke har hatt problemer med de kan jo hende at andre har hatt. Akkurat på samme måte som du ikke behøver å få problemer med andre butikker. Tror nok du skøt deg selv i foten her. 5460363[/snapback] Får see... for den linken jeg gav, så var det jo dritt over hele kortet til han fyren, og slikt går ikke an uansett, men jeg venter i spenning. Får den på fre/lør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå