SvovelSyre Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Hei. Min nye, bærbare PC gjør noe merkelig - når jeg overfører mp3er fra PC-en til mp3-spilleren blir mp3-filene korrupte, dvs. de hakker under avspilling på mp3spilleren. Grunnen til at jeg poster dette under PC, er fordi Mp3-spilleren er i ok tilstand - Datakjeden har testet den, og filene de overførte, hakket ikke. Det er altså slik at mp3-filer overført fra akkurat denne PC-en ikke fungerer, de hakker ved avspilling. MP3-spilleren er i OK tilstand, det er ikke den som er problemet (testet av Datakjeden) MP3-filene er i OK tilstand, siden de ikke hakker når jeg spiller dem av på PC-en.U USB-kabelen er antakeligvis i grei tilstand, tviler på at den er problemet. Står da igjen med USB-driverne. Etter sjekk av USB-driverne har jeg funnet ut at det er noe feil med dem. Kan dårlige USB-drivere være opphav til at filene blir halvveis ubrukelige etter overføring via usb-kabel? "Intel® 82801DB/DBM USB Universal Host Controller - 24C2 Bad Driver" er infoen jeg får av et analyseprogram. Har noen opplevd lignende? Hvordan kan jeg få fikset PC-en min slik at den feilfritt kan overføre mp3filer? Hva er problemet? På forhånd takk. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Hvis det er bugs med USB-driverene så kan det være problemet. Bare prøv å bytte ut du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå