bjornak Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Prøver å overføre gamle familiefilmer fra VHS til dv-tape, men får kun opptak i sort hvitt. Bruker Scart-kontakt med S-video utgang fra VHS avspiller til en Canon MV630i med S-video inngang. Noen som har et tips? Lenke til kommentar
jojo1717 Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Går ikke å bruke S-video fra VHS-maskiner..... Bruk kun composite-signaler hvis mulig.. Lenke til kommentar
bjornak Skrevet 17. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2006 Går ikke å bruke S-video fra VHS-maskiner..... Bruk kun composite-signaler hvis mulig.. 5454692[/snapback] Er dette et signal som visse typer videomaskiner gir? Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Går ikke å bruke S-video fra VHS-maskiner..... Bruk kun composite-signaler hvis mulig.. 5454692[/snapback] Er dette et signal som visse typer videomaskiner gir? 5454934[/snapback] Tviler på det. Hvis det finnes så er det veldig uvanlig. DVD spillere har vanligvis S-video. Har selv en del VHS som jeg skal ha over på nytt medium. Har PC med kompositt og S-video inn så jeg har muligheten, men da må jeg bruke kompositt Vet ikke hvor mye bildet taper seg, kanskje ikke så mye siden det er VHS = "dårlig" bilde fra før av. Venter heller til jeg har kjøpt DVD-opptager så skal jeg koble sammen DVD og video med scart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå