Gå til innhold

Maksimalt ti quotes i et innlegg - hva er vitsen?

Anbefalte innlegg

Hei.

I Politikk, religion og samfunn - forumet er det en del irritasjon over den nye begrensningen som gjør det umulig å ha mer enn ti quotes per innlegg. Selv har jeg ikke problemer med det da jeg ikke skriver så lange innlegg, men enkelte har. Jeg vil tro det er kun i Politikk, religion og samfunn - forumet folk irriterer seg over dette, siden det forekommer ganske lange innlegg der.

Så jeg lurer; Hva er vitsen? Selv ser jeg få fordeler ved ordningen untatt at det gjør det umulig å drive quote-leking. (Noe som jo kan være grunnen til at den ble laget...?)

Hvis dere ikke vil fjerne den, er det mulig å fjerne den kun i Politikk, religion og samfunn - forumet?

Endret av T.F.T
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det blir unødvendige lange sider, pga folk skal noen ganger quote mange quotes med at mange av dem bare er fylt med noen få ord.

Det gjør det vanskelig å finne igjen det man vil, og man må bla og bla igjennom masse unødvendig.

Så hvorfor ikke bare quote den posten som er sist i den 'samtalen' dere holder på med? Er jo ikke verre.

Dere vet jo hva dere snakker om uansett, så det er ingen vits å quote hele historien.

Synes de har vært greie å satt en limit på 10 quotes, da dette er faktisk ganske så mye.

Dette var da min mening.

Scotty :)

Lenke til kommentar
.Scotty., saken er da ikke det at man quoter 10 forskjellige personer "inni hverandre", men at en tar ett innlegg og deler opp i 15 forskjellige deler for å kommentere hver del seperat.

5454602[/snapback]

Det er det jeg mener, men jeg mente hovedsaklig inni hverandre.

Men jeg synes egentlig begge er like ille, prøv heller å få flere setninger i en quote, istedet for å ha 1 quote boks for hver setning.

Lenke til kommentar
.Scotty., saken er da ikke det at man quoter 10 forskjellige personer "inni hverandre", men at en tar ett innlegg og deler opp i 15 forskjellige deler for å kommentere hver del seperat.

5454602[/snapback]

.. Noen som egentlig bare er helt latterlig.

Hvis man har lyst til å kommentere hvert eneste argument med et lite motargument kan man heller sette opp en liste. Forumet hadde vel til og med en egen funksjon for det, hvis ikke den er tatt bort..

Lenke til kommentar

Det finnes jo en ganske enkel kur for problemet, og den ligger i all enkelhet i å fjerne muligheten til å drive direkte flernivåsitering (med direkte flernivåsitering menes der hvor man siterer en haug med sitater, og samtlige beholdes i neste innlegg).

Fjerner man den blir man tvunget til å sitere mer nøyaktig, samtidig som man ikke legger hindere i veien for de som ønsker å bryte ned et innlegg bit for bit.

I tillegg er det fortsatt mulig å flernivåsitere gjennom å manuelt lempe inn vb-kode.

Vips, løsning for alle.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...