Havon Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Kjøpte nytt hk for en liten stund siden. Da jeg skulle skru på maskinen hørte jeg bare en lett "sus" fra hk som indikerte at det hadde reagert på min "forespørsel" om at det skulle skru seg på. Men ikke noe mer skjedde hjelp noen? MSI K8N NEO2-FX Crucial PC4000 BallistiX Tracer 512MB MIST 500 watt psu AMD Athlon 64 3700+ 2.2 Ghz BOXED Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Sjekk en gang til at du har koblet alt riktig. Lenke til kommentar
Havon Skrevet 17. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2006 sjekka igjen, samme som skjedde.kunne du fortelle noe spesefikt jeg kunne sjekke en gang til fks noe jeg kan ha glemt? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Har du bare én minnebrikke? Noen hovedkort krever brikker parvis. Dette skal isåfall stå i brukermanualen. Har skjermkortet nok strøm? Ser du noen varsellamper på hovedkortet? Lenke til kommentar
Havon Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2006 1. Ja, men har prøvd med et par også. 2. Det har nok strøm 3. Ser ingen varsellampe som lyser, er ikke noen lapmer på kortet som jeg har sett heller :S Har på følelsen at dette problemet burde være ganske enkelt og fikse men synd at jeg ikke har kommet noen vei. Men takk for hjelpen så langt Lenke til kommentar
Havon Skrevet 23. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2006 (endret) bump , Får ikke dette tullet her til å virke altså EDIT: leif Endret 23. januar 2006 av Havon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå