Forumforumforum Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Gratulerer med dagen ja! ble det kamera på deg ? Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2006 Tusen takk! Yess ass. Er veldig glad i dag vøtt :!: Jeg har faktisk ikke fått presangen enda! men det blir spennende å se ass! Får den i kveld, så da skal jeg poste her og si hva jeg fikk. Gleder meg! Det blir liksom THE END for denne topicen når jeg får gaven hehe. Må si det igjen. Takk til alle Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Tusen takk! Yess ass. Er veldig glad i dag vøtt :!: Jeg har faktisk ikke fått presangen enda! men det blir spennende å se ass! Får den i kveld, så da skal jeg poste her og si hva jeg fikk. Gleder meg! Det blir liksom THE END for denne topicen når jeg får gaven hehe. Må si det igjen. Takk til alle 5470670[/snapback] Vi venter i spenning. Men siden det er 18-års dagen din i dag og du har fest er du vel ikke i skrivbar tillstand nå Men gratulerer med dagen! Lenke til kommentar
EJN Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Ville nok ønsket meg en Mac Mini, koster litt over 4000. Men, gratulerer med dagen som var uansett! Hva fikk du? Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 Jeg fikk penger til nytt kamera! tusen takk alle sammen. Fader ass. Nå er jeg blitt skikkelig syk. Tror det er fordi jeg har feira for mye natta Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 hahahaha , sånn kan det gå x] var du ikke trent godt nok før 18'års dagen ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå