Gå til innhold

Snart 18 år, men ingen gaveønsker. Tips?


Andyax

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

OFF TOPIC:

Jeg fyller 18 den 21. Januar. Én dag etter deg :)

Selv ønsker jeg meg penger, da jeg kan gå å kjøpe hva jeg vil.

 

Og til megselv har jeg kjøpt en nice projektor...

 

ON TOPIC:

 

Har du surround anlegg? Får jo noe lunde bra anlegg til 4k til PC bruk. F.eks. Logitech Z-5500.

 

Fortell mer om hva du har.

 

Edit: Så ikke at du hadde grei skjerm og god nok PC.

Endret av resn
Lenke til kommentar

Nå har jeg bursdag i morra, og det begynner å bli litt seint med å ønske seg noe nytt nå. Tror jeg går for speilreflekskameraet Canon Powershot S2-IS:)

Jeg vil bare si takk for hjelpen til alle, og håper dere får en fin bursdag når dere selv skal feire :yes: Jeg vil runde av denne topicen med svar på de siste inleggene. Takk alle sammen :thumbup:

 

resn

Sorroundanlegg har jeg til pcen :) Men ellers så var det et bra forslag.

Ellers gratulerer med bursdagen på Lørdag da ;) Digg å bli 18 eller hva? Jeg skal feire på Lørdag, så hvis du også skal det, så kansje vi hører hverandres fester :!:

Gratulerer på lørdag :thumbup:

 

TEAM:defcon

Aksjer? Det har jeg ikke teken på, samtidig som jeg ikke bryr meg så mye om penger egentlig.

Møbler? En god sofa, en ny seng, eller et fint tv-bord? Møbler er ejg ikke særlig interressert i egentlig, selvom moren min jobber på Skeidar :roll:

Noe du kan samle på? Er ikke en person som samler på noe egentlig...

 

Best0

Kone fra Russland? Nei du. Det får jeg ikke lov til desverre.

 

Jan-Erik

Hm. Kjøleskap kan jo være en finfin investering? Tror faktisk ikke jeg får så mye bruk for det, selvom jeg spiser mye...

 

Earendil

Dobbeltseng til 4.000? nope, try again

 

:w00t:

Lenke til kommentar
Vet det er litt sent med nytt forslag nå men her kommer mitt uansett :)

Hva med en tur i seilfly eller helikopter? En jeg kjenner fikk det i gave til bursdagen sin og syntes det var helt dødsfett.

5465306[/snapback]

 

Han skrev en gave som varer lenge.. ikke en tur med helikopter, selv om det hørtes kult ut. Dessuten skrev han også at han kanskje går for et speilreflekskamera.

Lenke til kommentar
Synes du skal satse på Speilreflekskamera jeg :tease:

Men ta ett dyrere enn 4000 kr, kanskje foreldrene dine bestemmer seg for å være snille ;)

5465679[/snapback]

 

Man får ikke en gave av foreldrene sine til 6000 kroner! Okay, jeg bor i Asker, men jeg er ikke så bortkjemt! :dontgetit:

 

Men det kameraet så veldig bra ut. Så det vil jeg ha. wee :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...