Gå til innhold

Snart 18 år, men ingen gaveønsker. Tips?


Andyax

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alene hjemme fest til 18-årsdagen din?

Ny mobil?

Ny bil?

Sponset bil?

Sponset bilforsikring?

Betaler dine mobilregninger for kr 4000?

Konsertbiletter?

Sammleboks av ringenes herre, Gudfaren o.l?

Playstation 3 (når den kommer)?

Ny tv?

 

 

 

Hvilke intereser har du da?

Endret av g@bb@
Lenke til kommentar

Til og fra gabba:

Alene hjemme fest til 18-årsdagen din? Bursdagen er ordna den

Ny mobil? Jeg har en steike bra en (Sony Ericsson W800) hehe

Ny bil? Lappen får jeg ikke før enn i sommern fordi jeg er så treg på det. Pluss at bil er dyrt

Sponset bil? Alt med bil kan vi drøye :)

Sponset bilforsikring? ----------- I I ---------

Betaler dine mobilregninger for kr 4000? Mobilregningene mine er så utrolig lave, samt at det er en kjedlig gave :p

Konsertbiletter? Konsert er ikke helt meg da

Sammleboks av ringenes herre, Gudfaren o.l? Dvd'er leier man fordi; har man sett dem, så ser man de ikke flere ganger. Slik er det med meg...

Playstation 3 (når den kommer)? Har kjøpt meg xbox 360, og liker ikke playstation. Isåfall blir det Revolution

Ny tv? Liker tv'ene vi har jeg

 

Ellers takk for ideene ;) Det jeg liker å gjøre står i første post. At jeg går medier og kommunikasjonslinjen kan kansje hjelpe?

 

Ed Hunter: Vurderte også Sorroundanlegg, men så fant jeg ut at vi faktisk hadde et hjemme :p men det var et godt forslag. Skal gruble litt mer over det. takk :)

 

Bertelsen: Ja, noe jeg kan ta vare på er bra. Men vet ikke helt om maleri står i stil med alderen min. 18 år og få et maleri til flere tusen er litt snålt. Men det var et kreativt forslag. Godt forsøk :thumbup:

Endret av Andyax
Lenke til kommentar

Rosa..

Ipod vist du er glad i musikk kanskje? Jeg har en kjempebra mobil (nevnt over) med knall mp3 spiller jeg :)

Fallskjerm hopping? sikkert et minne for livet! Ja det er sant!, men jeg må få gaven om noen få dager. Rekker ikke å ordne det. Samt at jeg får nerveanfall av alt skummelt :S Det er også derfor jeg ikke har tatt lappen enda. Er redd for å kræsje...

Berbar datamaskin? Litt dyrt, men godt forslag. Skal vurdere det. Men liker veldig godt min stasjonære da.

Du har det meste så dette var litt vanskeligt. :hmm:Det er sikkert og visst! Jeg føler meg skikkelig dum slik jeg holder på egentlig :p Føler meg som en konge som bare ser på at en og en tjener prøver å oppmuntre meg haha. Også prøver jeg å finne den perfekte tjener. Uff, nei. Kan ikke være så slem.

 

Flere forslag er bra dere :) takk

 

Edit: Skrivefeil

Endret av Andyax
Lenke til kommentar

De kan legge borti en prosjektør eller lignende, det hever jo hele XBOX opplevelsen, spør du meg.

Eller en god sofa og/eller stol til rommet ditt. Kanskje et nytt skrivebord til datamaskinen din?

 

EDIT: Kanskje noe utstyr innen foto/video?

 

Et eller annet mååå du ønske deg daaaa!

Endret av vegardostrem
Lenke til kommentar
Hei  :)

 

Jeg blir 18 år om 3 dager og jeg har ikke peiling på hva jeg ønsker meg av mor og far!  :!:

Er det noen som har tips til hva jeg kan ønske meg?

- Prisen på det jeg skal ønske meg burde ikke være mer enn 4k.

- Jeg er interressert i film, foto, fotball, kreative ting, xbox 360, sosiale ting o.l 

- Ting som er uaktuelt er: Klær, ferieturer, penger, dyr o.s.v...

 

Hvis du fikk noe du ble veldig fornøyd med da du bli 18 år, så gjerne post det inn her.

Hvis du har noen bra tips, så er jeg kjempetakknemlig. Litt krise skjønner du...

Takk

5454123[/snapback]

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=314396&cks=PRL

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=315083&cks=PRL

og gavekort på polet for resten. Kan bli en helg som duger.

Lenke til kommentar

Hey..

Du, ny hobby..? hehe, f.eks paintball.. :D

Ei startpakke til under 4K holder veit..

 

Noe til kameraet ditt, æææ.. nei mic har du, DV-Tape.. Får et par timer for 4k. :)

Laser Doom da..?

Større minnebrikket til mobilen.? (vist det er minnebrikke i den..)

En slik stol som man bruker på film sett..? :)

Eller noen film effekter, sminke eller props.?

Årsabenomang på Xbox live.?

Endret av The Norwegian Pikie
Lenke til kommentar

Norwegian pikie:

Du, ny hobby..? hehe, f.eks paintball.. Paintball er kult, men har nok med Fotball og Filming føler jeg :)

 

Noe til kameraet ditt, æææ.. nei mic har du, DV-Tape.. Får et par timer for 4k. Skulle gjerne hatt en gave som bare var en en eller to ting, ikke hundre av det samme. :p Ellers så har jeg en del til kameraet mitt, men nytt fotostativ hadde kansje vært bra

Laser Doom da..? Og det er?

Større minnebrikket til mobilen.? (vist det er minnebrikke i den..) Et godt forslag det der ja. Tror faktisk jeg skriver ned det. takk

En slik stol som man bruker på film sett..? Hehe. Når jeg er regissør, så filmer jeg og. Har derfor lite bruk for regissørstol. Men det var kreativt

Eller noen film effekter, sminke eller props.? hmmm.. *tenke*. Vet ikke om jeg trenger det..

Årsabenomang på Xbox live.? Det kjøpte jeg for ikke så lenge siden...

 

jur72:

- Need for speed xbox 360 Har prøvd demoen og syntes spillet var helt ok. Er ikke helt fan av bilspill...

- Ratt og Pedaler Det var faktisk ikke så veldig dumt. Tenkte ikke på det jeg. Bilspill blir jo mye kulere med ratt og pedaler! :) skal vurdere det. tusen takk.

- Stuff fra polet Drikker ikke...

 

Jan-Erik:

Hmm. Du kan jo få et års medlemskort på 3t/sats. Det er rundt den prisen. Jeg skal starte på Elexia snart. Får sånn gratis greier der serru, men ikke dumt forslag...

 

Øssa:

Dette høres foresten litt ut som Den store skryte-av-tingene-sine tråden Ja, jeg føler meg litt som en slask akkurat nå :whistle:

 

Lord Myrrah:

siden du har det så bra, hva med at de donerer penger til et fint formål i ditt navn ?

Ja hvorfor ikke? Fordi jeg har lyst på NOE!. Men du har helt rett. Man blir faktisk ikke noe gladere av å få ting. Men siden jeg er et vanlig menneske, vil jeg ha noe til bursdagen :hrm:

 

Newt32:

En stripper... Vil ha noe som varer, som jeg kan ha leeeenge :)

 

Gabba:

Nye deler til pc'en? Pc'en min trenger ikke mer. Den er kjempebra for det jeg gjør. Nemlig videoredigering og msn :whistle:

Ny flat skjerm? Vurderte det, men kom frem til at jeg liker kjermen jeg kjøpte på loppemarked til 40 kroner, og at den største fordelen med flatkjermen er at den tar mindre plass ( Plass har jeg masse av)

Eventuelt tfd skjerm? Vet ikke hva det er jeg...

Årsmedlemskap på Sports Club/sats/arena? Les over. Starter kansje på Elexia

Spiller du instrument? Nytt instrument eller noe? Spiller itte instrument nei. Men hadde jeg gjort det, hadde det vært et bra forslag.

Gavekort? Så kjedelig da :roll:

Vannkjøling til pc? Nei. trenger ikke vannkjøling

 

CrazyKimmi=)

Dame..... Det kommer, men itte på Fredag ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...