SiR0 Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 I dag fikk vi se de første telefonene med BenQ-Siemens logo. Mobilgiganten vil kapre verdensmarkedet, og lover 25 til 30 nye mobiltelefoner i år. Les mer Lenke til kommentar
molna Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 "Tre av fire modeller i år vil dessuten være utstyrt med mp3-spiller og radio." Han sa nok 'MP3 eller radio' Flesteparten får nok MP3, men neppe så mange får radio. Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 fett, nokia og sony ericsson kommer nok til å få hard konkurranse.. Kommer nok til komme oss slutt brukere til gode Lenke til kommentar
all right Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Håper dette blir bedre en only Simens. Har aldri likt Simens sine telefoner. Jeg synes de så litt ut som SE sine telefoner jeg, hverfall den ene. Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Håper dette blir bedre en only Simens. Har aldri likt Simens sine telefoner. Jeg synes de så litt ut som SE sine telefoner jeg, hverfall den ene. 5455403[/snapback] skjermen, menyene og kamera har vært dårlig hos siemens så håper det blir bedre Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Er det ikke slik at emnefeltet i korthet skal beskrive hva hele tråden handler om? https://www.diskusjon.no/index.php?act=boardrules#emne Det viktigste er kanskje at emnefeltet klart og tydelig beskriver hva hele tråden handler om på en lettforklarlig måte "Nå skal vi tjene penger" sier meg absolutt ingenting før jeg trykker meg inn på tråden. For å være en tråd som et startet av moderator, så er dette litt dårlig. Lenke til kommentar
genser Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Dette er ikke en tråd startet av en moderator. Dette er en tråd startet opp av publiseringssystemet, direkte koblet til artikkelen som blir lagt ut. Da emnetittelene på disse trådene lages ut ifra navnet på artikkelen er ikke de allminnelige reglene for emnefelt gjeldene i "Diskuter Artikkel" forumene. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Håper dette blir bedre en only Simens. Har aldri likt Simens sine telefoner. Jeg synes de så litt ut som SE sine telefoner jeg, hverfall den ene. 5455403[/snapback] skjermen, menyene og kamera har vært dårlig hos siemens så håper det blir bedre 5455829[/snapback] Skermer og menyer ihvertfall, personlig øsnker jeg ike å betle mer for et bedre kamera (som uansett er dårlig) AtW Lenke til kommentar
molna Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 På pressekonferansen snakket de om at de skal legge mindre vekt på markedsandeler og heller satse på å tjene penger. Det betyr mindre lavpris-modeller og flere highend-mobiler. Sikkert gode nyheter for Nokia også, som nesten får monopol på lavpris-mobiler... Lenke til kommentar
Kornelius Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Håper dette blir bra! Hvis de lager flere mobiler med litt flere funskjoner, kan de tjene penger. Men jeg håper ikke de helt glemmer lavpristelefonene. Siemens var jo kjent for disse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg