Forumforumforum Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Skulle innom et kjøpesenter i dag før bussen kom.. Hadde det travelt.. og en mann stoppet meg.. Han spurte om jeg ville ha 1 mnd gratis forbruk på noe greier.. Jeg sa "ja, sikkert greit det.." han begynte å spørre etter navn osv.. jeg sa da jeg hadde dårlig tid.. så han slengte med 1 boks + et ark.. Når jeg satte meg på bussen hjem begynte jeg å lese.. Der sto det at jeg skulle få den boksen jeg fikk for 1 kr. mot at man kjøpte enda mer (3 bokser til) for 248 ,- kr.. Er dette noe stress egentlig ? Han har ikke navnet mitt eller noe..Men tenkte mest på at han på en måte har prøvd å "lure til seg" en kunde ? Og på arket sto det at det var 18års grense.. Han har da vel ikke lov til å gi meg (16 år) dette og si at jeg MÅ kjøpe det via et ark jeg leser ? bare ble litt confused her nå x] Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 -Du har jo ikke betalt noe. -Du har jo ikke oppgitt noe info. -Du er under 'lovlige' grensen. ...Det er bare tull Han prøver nok å bare lure til seg kunder/folk som vil "joine" Så ingen grunn til panikk x] Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 17. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2006 Det samme mente pappa..Men får se.. trenger vel egentlig Omega3 tabletter uansett Lenke til kommentar
gorber Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Men sdet kan du sikkert betale mindre for på Rema Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2006 hmm.. tviler ;P sjekket på meny dagen etter.. den greia jeg fikk gratis kostet 65 kr når jeg tenker meg tok jeg de de 3 første dagene.. deretter er det glemt ;P Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 er vel en lov som sier at dersom du er under 18 kan du ikke binde deg til avtaler som gir folk rett til å kreve penger av deg elns. noe i den duren Lenke til kommentar
V-by Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Så da oppsøker du mannen, og oppgir falsk navn, og du får boksene dine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå