Aleksander- Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 I dag for ca en time siden, datt hastigheten min helt ned til max 1kb/sek. Jeg har telenor, og flere kamerater som bor nærme meg har samme problemet. Noen som vet hva som er galt, eller har samme problemet? Jeg bor i stavanger distriktet. Lenke til kommentar
Gmail Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Telenor har sikkert problemer med Dslam'ne i sentralen din da. Ringt å informert de om problemet? Lenke til kommentar
Ken@th Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 (endret) Neida.. Telenor fikser en Fiber Kabel som har brudd i seg, og det er planlagt Vedlikehold i Natt, Med litt oppgraderinger. Så er ikke så mye å gjøre med det...MSen vil nokk bli mere stabil samme med farten. Endret 17. januar 2006 av Ken@th Lenke til kommentar
Chakl Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 (endret) Bor i Sandnes...idag ca klokken 16.00 datt plutselig internett helt ut..noen minutter seinere fikk eg kobla opp..men med ping på rundt 4000ms. Kom nå nettopp hjem..og problemet er der ennå...men denne gangen rundt 2000ms. Jaja skal ringe å klage på dem nå. oppdatert: faen.. fikk denne når jeg ringte 05000 "kunderservicesenteret vårt er desverre stengt, venligst prøv våres betalt support......" for noe shit da... Endret 17. januar 2006 av chakl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå