Billy Bob Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Vet ikke målene ettersom den var slik når jeg kjøpte den. Det var kappede Læsjeførs (hvordan det enn skrives) på den foran, som vil si at fjørene tilsvarte 1/3 av en original 240-fjør. Med min minimale kunnskap tror jeg ikke dette er så veldig bra, f.eks var det slik på min at når en jekket bilen opp, datt fjørene ut av skålen når bilen var en 10-15 cm over bakken. Poenget er, hold deg til hva som er forsvarlig. Tror ikke du får senket en 240 så mye at det blir forsvarlig samtidig som det blir kult. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 Aha. Kappede Lesjøfors høres litt vel lavt ut. Nei, jeg lurer litt på om jeg skal gå for 40/40, på grunn av mye dårlige veier her oppe. Lenke til kommentar
vincent_vega Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 En kar her i strøket ga blaffen i å kappe fjærene på 240'en sin, han fjernet liksågodt begge fjærene framme! Hehe... Så veldig kult ut men han kan ikke hatt god kjørekomfort! :!: Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Fin 240 det der. Godt å se flere som velger en slik bil. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 En kar her i strøket ga blaffen i å kappe fjærene på 240'en sin, han fjernet liksågodt begge fjærene framme! Hehe... Så veldig kult ut men han kan ikke hatt god kjørekomfort! :!: 5479482[/snapback] Høres ikke ut som noe stødig patent. Zemeckis: Takk, takk. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2006 Da har jeg bestilt hvite blink fremme og på siden. Bilder kommer når jeg får tingene! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Da har jeg bestilt hvite blink fremme og på siden. Bilder kommer når jeg får tingene! 5531229[/snapback] Det er blit peent. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 4. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2006 Fikk på hvite blinkere fremme og på siden i dag. Bilder kommer litt senere, må kjøpe nye batterier til kameraet først. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2006 Joda, ble fint, det! Nå må jeg bare få råd til bak også. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Det ble ekstremt mye penere! BCB.no du bestiller fra? Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2006 Ja, det synes jeg også! Bestilt fra BCB ja. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Se der ja! Tommelen opp fra meg også. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Å skrifte nye lykter, gjorde bilen x antall ganger mye penere. Stå på Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2006 Takk for positiv respons! Ja, synes også det gjorde bilen utrolig mye penere. Nå er jeg bare redd for at glassene skal bli stjålet siden den skiller seg så mye ut. Her i Tromsø vet jeg bare om én annen 240 med hvite blinkere. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Hva koster lyktene? Er det ikke noe skrue greier på baksiden? Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2006 (endret) Selve glassene fremme kostet 498, for begge. Så sidelysene med sats kostet 140 tror jeg. Så kom oransje pærer i tillegg da, 15 kr pr stykk tror jeg. Med frakt kom alt på 697,- Nei, skruene er jo i selve glasset, så alt man trenger er et skrujern for å knabbe de med seg. Endret 5. februar 2006 av SupremeX Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Hmm, trodde seriøst folk hadde hjerne m/innhold. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 10. april 2006 Forfatter Del Skrevet 10. april 2006 Denne tråden gikk visst litt i glemmeboken. Det har ikke skjedd noe spesielt enda, men etter sommeren er det muligheter for enten nye felger eller oppgradering av understell, forutsatt at jeg får meg sommerjobb. Slenger ut et par bilder i mellomtiden. Enjoy! Lenke til kommentar
kremt Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Ble bra nå med nye lykter, en clean 240 er ikke det verste man kan ferdes rundt i Lenke til kommentar
aremme Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 fin fin bil ser no bra ut med polaris felger ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå