Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Showcase: Volvo 240 93'

SupremeX

Anbefalte innlegg

Her kommer noen bilder av bilen, en klin original 240 93mod. Den tilhører egentlig min mor enda, men når jeg blir 18 overtar jeg den. Dette er bilen jeg øvelseskjører i, så jeg liker å tro at den er min. :p

Harde fakta:

- B230F (2.3L, 114hk @ 5400rpm)

- M47

- Gått 89000km

- Grått/sort interiør

- Rustfri

- Orignal kassettspiller med display

- Sentrallås

- Servo

- ABS

- Hengerfeste

Siden jeg ikke har noen jobb enda og lever på stipend, så får jeg ikke gjort så mye med den, men planene etter hvert er:

- Hvite blinklys rundt hele bilen

- Nye felger

- Gule Koni og senkefjærer

- Anlegg

Bilder:

1.jpg

2.jpg

4.jpg

7.jpg

Så noen fra helgas tur til Nordreisa (tur/retur 50 mil):

10.jpg

9.jpg

Enjoy. :)

Endret av SupremeX
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Finnsnes er en fin plass, hvis man ser bortifra teite kryss og noe smale gater. :p

Men nei, vet ikke om noen blå Sierra med Cosworthstyling her i tromsø.

Takk skal du ha. :D

5461953[/snapback]

Tror han heter Kay Martin eller noe med Martin i...

Ja Finnsnes er en super plass å lode på! Tromsø kan jo ikke skryte av å ha en fast stripe akkurat? Har et inntrykk av at alle kjører sine egne veier i Tromsø... kan det stemme? Og det er jo så mange fordommer mot harry-biler der! :hrm:

Lenke til kommentar
Tror han heter Kay Martin eller noe med Martin i...

Ja Finnsnes er en super plass å lode på! Tromsø kan jo ikke skryte av å ha en fast stripe akkurat? Har et inntrykk av at alle kjører sine egne veier i Tromsø... kan det stemme? Og det er jo så mange fordommer mot harry-biler der!  :hrm:

5463713[/snapback]

Mulig, jeg kjenner han iallefall ikke.

Stripa i Tromsø er vel på prostneset, såvidt jeg vet. Ved siden av trafikktriangelen nede ved SAS-hotellet. Og ja, det er ikke fritt for fordommer nei. Du kan tro jeg har fått høre min andel av forakt for Volvoen, men jeg bryr meg ikke. :p

Endret av SupremeX
Lenke til kommentar
Og ja, det er ikke fritt for fordommer nei. Du kan tro jeg har fått høre min andel av forakt for Volvoen, men jeg bryr meg ikke.  :p

5465106[/snapback]

Hva er det de ikke liker med den? Er det soting eller feil felger, for høy "harry-faktor" eller rett å slett pga at det er en "gammel" rustholk i deres øyne?

Nei gi FAEN i dem! Har å hørt noe negativt om bilen jeg kjører men sånt må man ikke ta til seg...

Endret av vincent_vega
Lenke til kommentar

Harry-faktor er nok grunnen, ja. Men det skjønner jeg ikke, siden det er mange av de andre "godtatte" bilene som i mine øyne er styggere enn 240, så jeg vet egentlig ikke. :dontgetit:

Men jeg bryr meg ikke, 240en får ubetinget kjærlighet fra meg uansett. :love:

Endret av SupremeX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...