SupremeX Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 (endret) Her kommer noen bilder av bilen, en klin original 240 93mod. Den tilhører egentlig min mor enda, men når jeg blir 18 overtar jeg den. Dette er bilen jeg øvelseskjører i, så jeg liker å tro at den er min. Harde fakta: - B230F (2.3L, 114hk @ 5400rpm) - M47 - Gått 89000km - Grått/sort interiør - Rustfri - Orignal kassettspiller med display - Sentrallås - Servo - ABS - Hengerfeste Siden jeg ikke har noen jobb enda og lever på stipend, så får jeg ikke gjort så mye med den, men planene etter hvert er: - Hvite blinklys rundt hele bilen - Nye felger - Gule Koni og senkefjærer - Anlegg Bilder: Så noen fra helgas tur til Nordreisa (tur/retur 50 mil): Enjoy. Endret 22. januar 2006 av SupremeX Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 pen kjerre. kan bli kul, hvis du får den ut av mor sine hender :!: Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 17. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2006 Det gjør jeg nok. Og ja, den skal bli jævlig pen. Gleder meg til jeg får litt mer penger mellom hendene. Lenke til kommentar
vincent_vega Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Gleder meg til å se framgang på denne! Hvor i troms er du ifra? Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 hehe, du henger her og kjempego' bil du får deg.. blir bra! Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2006 Gleder meg til å se framgang på denne! Hvor i troms er du ifra? 5456065[/snapback] Tromsø. Bilen skal bli bra etter hvert, ja. Lenke til kommentar
vincent_vega Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Tromsø. Bilen skal bli bra etter hvert, ja. 5458222[/snapback] Finnsnes her (harry-land), kjenner du en kar som kjører rundt med en blå Sierra (sedan) cosworth replica i byen? Han har briller og ser litt nerdete ut... Lykke til med oppkjøring og bilbygging Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2006 Finnsnes er en fin plass, hvis man ser bortifra teite kryss og noe smale gater. Men nei, vet ikke om noen blå Sierra med Cosworthstyling her i tromsø. Takk skal du ha. Lenke til kommentar
vincent_vega Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Finnsnes er en fin plass, hvis man ser bortifra teite kryss og noe smale gater. Men nei, vet ikke om noen blå Sierra med Cosworthstyling her i tromsø. Takk skal du ha. 5461953[/snapback] Tror han heter Kay Martin eller noe med Martin i... Ja Finnsnes er en super plass å lode på! Tromsø kan jo ikke skryte av å ha en fast stripe akkurat? Har et inntrykk av at alle kjører sine egne veier i Tromsø... kan det stemme? Og det er jo så mange fordommer mot harry-biler der! Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2006 (endret) Tror han heter Kay Martin eller noe med Martin i... Ja Finnsnes er en super plass å lode på! Tromsø kan jo ikke skryte av å ha en fast stripe akkurat? Har et inntrykk av at alle kjører sine egne veier i Tromsø... kan det stemme? Og det er jo så mange fordommer mot harry-biler der! 5463713[/snapback] Mulig, jeg kjenner han iallefall ikke. Stripa i Tromsø er vel på prostneset, såvidt jeg vet. Ved siden av trafikktriangelen nede ved SAS-hotellet. Og ja, det er ikke fritt for fordommer nei. Du kan tro jeg har fått høre min andel av forakt for Volvoen, men jeg bryr meg ikke. Endret 19. januar 2006 av SupremeX Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Pen bil! Volvo er ekte kjærlighet! Lenke til kommentar
vincent_vega Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 (endret) Og ja, det er ikke fritt for fordommer nei. Du kan tro jeg har fått høre min andel av forakt for Volvoen, men jeg bryr meg ikke. 5465106[/snapback] Hva er det de ikke liker med den? Er det soting eller feil felger, for høy "harry-faktor" eller rett å slett pga at det er en "gammel" rustholk i deres øyne? Nei gi FAEN i dem! Har å hørt noe negativt om bilen jeg kjører men sånt må man ikke ta til seg... Endret 19. januar 2006 av vincent_vega Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2006 (endret) Harry-faktor er nok grunnen, ja. Men det skjønner jeg ikke, siden det er mange av de andre "godtatte" bilene som i mine øyne er styggere enn 240, så jeg vet egentlig ikke. Men jeg bryr meg ikke, 240en får ubetinget kjærlighet fra meg uansett. Endret 20. januar 2006 av SupremeX Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 240 er pen! Vovlo'er sviver lenge på luft og kjærlighet, og en ørliten dråpe bensin Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Jeg tror kanskje du er bedre tjent med røde Koni, framfor gule. Jeg regner ikke med at du skal kjøre på bane med bilen din. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2006 Jeg har egentlig ikke skjønt helt forskjellen mellom Koni Sport og Spesial, Er det slik at spesial er mykere og dermed litt mindre egnet for bruk med senkefjærer enn sport? Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Bilen kan bli skikkelig fin, så stå på! Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 21. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2006 Din bil som er målet mitt, så. Utrolig synd at den ble skrotet. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Lykke til, det ser ut som du har et godt utgangspunkt. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 Lykke til, det ser ut som du har et godt utgangspunkt. 5477025[/snapback] Jeg har det, vettu. Var din senket 45/45? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå