Gå til innhold

mac via jobb?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De har finansiering på applestore i USA, men det hjelper jo lite ;)

Istedet for å finansiere via apple etc er det som oftest billigere for deg å ta opp et forbrukslån i banken din.. Tro meg, jeg jobber i en butikk som driver med dette ;)

Lenke til kommentar
Du kan lease, og/eller ha hjemme-pc ordning via Officeline eller Eplehuset.

5458693[/snapback]

Er ikke Officeline veldig dyre da ? så litt på prisene generelt og de virker ganske dyyre... Noen billigere alternativer enn officeline?

Føler bare jeg _MÅ_ ha en ibook 12" nå..! Men mangler pengene.. :hmm:

Lenke til kommentar
Er ikke Officeline veldig dyre da ? så litt på prisene generelt og de virker ganske dyyre... Noen billigere alternativer enn officeline?

5460024[/snapback]

Jeg nevnte også Eplehuset... de har samme priser som Apple Store, og min erfaring er at de er mye mer service-minded enn OfficeLine.

Lenke til kommentar
Du kan lease, og/eller ha hjemme-pc ordning via Officeline eller Eplehuset.

5458693[/snapback]

Føler bare jeg _MÅ_ ha en ibook 12" nå..! Men mangler pengene.. :hmm:

5460024[/snapback]

Å lease/leie en iBook kan umulig være gunstig når den "bare" koster rundt 8 tusen. Skaff deg heller en sommerjobb og spar litt penger så kan du sikkert kjøpe deg en av de nye iBookene (når de måtte komme)! :)

Lenke til kommentar

Å lease/leie en iBook kan umulig være gunstig når den "bare" koster rundt 8 tusen. Skaff deg heller en sommerjobb og spar litt penger så kan du sikkert kjøpe deg en av de nye iBookene (når de måtte komme)! :)

5461958[/snapback]

Tror dere det er lenge til den nye ibookene kommer da ? Og eventuell pris på de ?

Vil nye Ibook også kunne brukes til eventuelle spill ? Nye spill.

Blir nye ibook så mye bedre enn dagens ? hørt om duo greierne, men hva gjør de rent praktisk ? Hvorfor blir maccen bedre av det ?

Endret av karlstr0m
Lenke til kommentar

De nye intel-macene som har kommet kjører opptil fire ganger raskere enn de gamle, i følge apple. Har ikke selv testet dem, men regner med at de er mye raskere ja. Det vil også bli lettere å konvertere spill, men det tilsier ikke at flere spill faktisk blir konvertert, det er opptil spillutvikler å avgjøre.

Det vil vel også komme program som er skrevet for å utnytte prossesorene, ikke helt sikker på hva det innebærer (ikke helt inne i det tekniske), men de programmene vil i hvertfall kjøre utrolig fort, sånn jeg har forstått det.

Lenke til kommentar

De nye iBookene blir nok ikke 4 ganger raskere, da jeg tviler på at de får dual-core prosessorer. Men det blir nok en pen ytelsesforbedring i mange sammenhenger for det, så hvis du ikke trenger en akkurat nå ville jeg ventet til de nye kommer. Man regner med at de kommer utpå våren en gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...