and-al Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Hvorfor er det så lav lyd på filmer som eg har konvertert over til PSP'en? Eg har på det høgeste lyd nivået. Musikk og Spill funker bra, men det er ikkje så høyt at eg kan sitte i et rom med mye folk f.eks på buss og spille /se film eller spille. Går det ann å få lyden høyere? Har firmware 2.60 Takk for alle svar! Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Bruker du headsettet som fulgte med PSP'en? Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Har ikke originalheadset-et en desibelsperre for å unngå søksmål mot skadet hørsel? Mener å ha lest at ved bytte av headset vil en kunne få mer lyd. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Jepp, jeg kastet mine øyeblikkelig. Det headsettet er ikke verdt dritt. Lenke til kommentar
and-al Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2006 Jepp, jeg kastet mine øyeblikkelig. Det headsettet er ikke verdt dritt. 5455871[/snapback] Ok skal prøve på det! tusen takk for alle svar !! Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Kan nevne en ting til ang. dette. Det er en innstillings under sound settings som du bør skru av. Den heter AVLS og den skal beskytte mot for høy lyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå