Gå til innhold

Razer Diamondback starter ikke!

Anbefalte innlegg

Konfirmanten har problemer med sin Razer Diamondback. Den slår seg av under spilling, eller den slår seg ikke på ved oppstart. Han må nappe den ut av USB porten for så og sette den tilbake, da funker den. Den slår seg ofte av når han spiller cs sier han. Jeg har oppdatert både nforce driverne og installert nye Razer drivere, men ingenting nytter. Alle andre USB enheter funker, så jeg tror ikke at USB enhetene er problemet. Noen som har fasiten på dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg la merke til at han hadde rundt 60 prosesser gående samtidig på maskinen. Dette er alt for mye. Tipper at mye av dette er spyware og andre ulumskheter. Da er det mulig at det er programvarerelaterte konflikter. Han burde nok ha renska opp i sakene tror jeg, installert Windows på nytt og fått en leksjon i hvordan man tar vare på/holder en datamaskin vedlike..

Lenke til kommentar

*bump* Jeg fikk tips om at USB porten kanskje ikke leverer nok strøm. Hva gjør jeg da?

*edit* Gikk på kontrollpanel-->System-->maskinvare-->enhetsbehandling-->universell seriell busskontroller-->USB roothub og fant ut at USB portene leverer 500mA pr. port og musen krever 100mA, så det er mulig at det ikke er strømproblemer!? Synes det er rart dog..

Endret av Vultur Gryphus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...