larschroe Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Mamma har en Lexmark Optra E, og der er tonerboksen og valsen to separate enheter. Vi byttet toner i sommer, men valsen vet jeg ikke om har vært byttet. Skriveren har gått litt over 17.000 sider såvidt jeg husker. Er det noen som vet hvor lenge valsen holder og hvor mye den koster? Lenke til kommentar
ferale74 Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Vel her må vi være mer konkret. Optra E er en gammel skriver som ikke selges lenger, og knapt finnes toner kasetter til heller.. Hvis det er en nyere E33X el. du har så gi beskjed hva type det er skal, jeg komme med dele nummer, leve tid og pris. Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2006 Jeg skal sjekke typenummeret neste gang jeg er oppover. Men hvis en slik valse koster flere hundre kroner er det jo ikke noen vits i å bytte den når den ryker - den kan jo gå i mange år til for alt jeg vet. Lenke til kommentar
ferale74 Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Flott, da venter jeg på svar ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå