dale Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Hei, jeg leter etter et sett billige H4 kastere jeg kan sette noen fete h4 pærer i, eller er det helt på trynet? Vil helst bruke minst mulig penger. Kanskje noe brukt? Tenkte sette i en 110/170W H4. Hvem er gode på rimelig ekstralys? Noen gode bruktmarkeder? Skal ikke brukes på vei, så "E" merket er ikke en nødvendighet. (såvidt jeg har skjønt.) Takk for svar! Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Vel, 170W vil grille det meste av reflektorer, spesiellt billige, glassene vil neppe holde heller. Lenke til kommentar
dale Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2006 Vel, 170W vil grille det meste av reflektorer, spesiellt billige, glassene vil neppe holde heller. 5456226[/snapback] hmm, så jeg må kjøpe dyre kastere for å kunne bruke så kraftige lanper? En dårlig lampe med kraftig pære som smelter refrelktoren samt glasset gir da kanskje dårligere lys enn en dårlig lampe med svak lampe...? ja ja, jeg får bare prøve å feile Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Sjekk svenske nettsider. Mye billige gode Hella lamper der . Skal kjøpe selv. Man kan få Hella Jumbo 320 Blue her til kr. 995,- pr stk på tilbud. I Sverige kan jeg få de samme til kr. 669,- / stk FØR momsfjerning. ( Eller kr. 476,- uten blått glass ) Husk også at svenskekrona er mindre verdt enn norsk - altså valutafordel i vår favør. Håper på at ikke posten fikser så jeg må betale norsk moms, men vet ikke ennå, da jeg ikke har fått pakker fra utlandet tidligere med posten. Har fått varer fra USA med UPS, og da blir det desverre norsk moms... Lenke til kommentar
otis Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Det som går ann når du bestiller i fra utlandet er: Spør firmaet om de kan sette en klistrelapp på varen som du kjøper om hva verdi er, men såklart er vitsen å sette en verdilapp som er mindre en faktisk da... Det er noen som gjør dette, men såklart ikke alle. Du slipper ikke unna moms, men må betale mindre. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Eller du kan få de til å klistre en lapp som det står gift (presang) på.. Gaver er ikke momsbelagt, uansett om det kommer fra et firma.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå