Dan Hansen Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Ja det er litt rart at ikke 100% synes det bør være et regelverk. Vi har jo regler overalt ellers i samfunnet så hvorfor ikke på internett. De fleste regler er til for å motvirke kriminalitet og at dette foregår på nettet er jo et kjent fenomen... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Quote: Jimmy Pop skrev (2002-09-12 14:24):Synes det er morsomt at 60% av Norges befolkning innrømmer at de trenger noen til å passe på seg! Ingen trenger å passe på meg, Det klarer er selv, Tror eg. Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Ja - jeg også - men dessverre er det ikke alle som kan det - og da trenger vi et regelverk :smile: Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Quote: Dan Hansen skrev (2002-09-12 14:40):Ja det er litt rart at ikke 100% synes det bør være et regelverk. Vi har jo regler overalt ellers i samfunnet så hvorfor ikke på internett. De fleste regler er til for å motvirke kriminalitet og at dette foregår på nettet er jo et kjent fenomen... Norsk lov gjelder på Internett, også personverns loven. Overvåkning av siktede personer er OK så lenge man har tillatelse til det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå