notarget Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Hei Hvorfor har jeg forsatt lav hastighet fra telenor? Jeg har 712kb/s linje, men oppgraderte ikke telenor alle hastighetene sine opp til samme pris ifjor? Hjemme hos foreldrene har telenor gjort jobben sin med å oppgradere fra 2mb til 4mb (Kongsvinger) Men her i Lillestrøm har jeg forsatt den 'gamle' hastigheten (712) som også blir målt til 640kb Noen fra området som har fått oppgradert? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Kan jo være fordi du er for langt fra sentralen. Det var jo et forbehold om at du kunne få den nye hastigheten og. Ring telenor kundeservice og hør hva de sier Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 (endret) selv bor jeg 90 meter fra sentralen, men måtte ringe de for å få oppgraderingen. Skulle egentlig bare hatt 2mbit men fikk 3900/370 kbps Og det har jeg hatt nå i ca 1 måned 666 innlegg Endret 17. januar 2006 av Chris_LoX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå