Nevnarion Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Bønder representerer ikke akkurat det norske folk. 5463889[/snapback] Mente ikke bønder bokstavelig talt, det er bare navnet mitt for de som bor i småbyer og kanskje ikke har så mye annet å gjøre enn å se på TV osv. Da er det jo naturlig at det er de som er mest engasjerte i slike program, og deretter stemmer den de vil skal vinne frem. Ikke for å være frekk eller noe, men for eksempel her i Oslo er det svært få som i det hele tatt fikk med seg konkurransen. 5463932[/snapback] Pass deg, tror du kan fornærme ganske mange når du sier sånne ting som det der. Så alle som ikke bor i de største byene i Norge, er da altså bønder, og representerer IKKE det norske folk? Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Så alle som ikke bor i de største byene i Norge, er da altså bønder, og representerer IKKE det norske folk? 5464180[/snapback] Viste du ikke det ? da må du være bonde! Lenke til kommentar
master air Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Hadebra godt folk, jeg stikker til hemsedal Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 (endret) AHAHHAHHAHHAHA, AnAnAs, sier du alt dette bare for mer oppmerksomhet eller MENER du det faktisk? Uansett hvorfor, så ler jeg meg på skakke av deg, HAHHAHAHHAHHAH. :!: Edit: Kan bekrefte at flere her oppe viste om det, men her grenser ganske godt til bønder. Tross alt et par kilometer fra oslo sentrum. Endret 19. januar 2006 av Jonas Lenke til kommentar
morten_s Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2006 (endret) Herregud... utplukking av jenter og div. begynnte jo allerede i Mai i fjor, mens forberedelser med presantasjon av jentene og slike ting var jo på TV2 lang tid i forveien (før semifinaler og finale..) Klart folk må ha visst om dette... Endret 19. januar 2006 av morten_s Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Herregud... utplukking av jenter og div. begynnte jo allerede i Mai i fjor, mens forberedelser med presantasjon av jentene og slike ting var jo på TV2 lang tid i forveien (før semifinaler og finale..) Klart folk må ha visst om dette... 5465719[/snapback] Ikke jeg, og jeg er attpåtil såkalt "bonde". Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Så alle som ikke bor i de største byene i Norge, er da altså bønder, og representerer IKKE det norske folk? 5464180[/snapback] Viste du ikke det ? da må du være bonde! 5465426[/snapback] Selvsagt er jeg det. Har en diger gård med 50 000 dyr å ta meg av, så hvis du kan unnskylde meg...har ikke tid til å sitte på forum hele dagen. Jajaja, jeg vet jeg sporer av her nå. Beklager, det er ikke enkelt på landeveien Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 (endret) Herregud, jeg hadde til og med tatt AnAnAs om jeg hadde fått sjansen 5464033[/snapback] Husk å bruke kondom, tror underlivet til AnAnAs bekrefter forskernes teorier om liv på Mars. 5464053[/snapback] Jeg ler meg i hjel, Lars :!: Edit: Enig med Nevnarion! Endret 20. januar 2006 av Vero_NiCa Lenke til kommentar
T.L Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Tror en kamerat av meg har vært bortpå hu der. Men er ikke sikker. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Hvis du spaserer ned Carl-Johan en hvilken som helst lørdag formiddag kan jeg garantere at du finner ti jenter, på like mange minutter, som med letthet er penere enn årets miss. Joda, hun var pen, men landets peneste er vell litt å ta i? Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Jeg må bare si igjen at jeg er HELT enig med AnAnAs her. Hverken jeg eller noen i min omgangskrets vet når Miss Norge var på TV engang. Jeg snakker stadig vekk med folk om Supermodellen på TV3 (og Playboyjentene ), men har aldri pratet med noen om Miss Norge. Er vel omtrent som Robinsonekspedisjonen; de som fulgte med trodde alle andre gjorde det, mens de som ikke fulgte med ikke engang visste at det gikk... Og JA, det er MASSEVIS av jenter jeg ser hver dag som kunne slått ut Miss Norge selv om de var neddopet og usminket. Og dere som ikke bor i Oslo/kjenner et større antall av folk her kan ikke påberope dere noen kunnskap om hvorvidt vi ser på Miss Norge eller ikke... Og jeg har faktisk sett på "Bonderomantikk"! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Smeboe; teller din omgangskrets over 500 000? Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Smeboe; teller din omgangskrets over 500 000? 5475910[/snapback] Visste du ikke det? Uansett, dette er fellesnevner for både meg, AnAnAs og noen andre. Ingen fra Oslo har sagt at mange de kjenner ser på Miss Norge.... Da trekker jeg bare en konklusjon, uten at jeg gidder å starte en lokal folkeavstemning for det... Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 (endret) Jepp, vi har diskutert og vi har konkludert! Bare bønder ser på TV, og ergo er det kun bønder som har stemt. Ingen som bor i tettsteder har hørt om det, og da selvsagt ikke stemt. Endret 21. januar 2006 av Jonas Lenke til kommentar
chris Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Vestfold jentene var flottest uten tvil. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 SÅ pen var hun da heller ikke. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Meh, hun hadde jeg ikke sansen for. Hun er absolutt ikke Norges peneste. Men selvfølgelig, I'd hit it. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Hun der var det ikke noe spesielt over i det hele tatt. Jeg hadde hatt veldig vondt i nakken om jeg skulle snudd meg på gaten etter alle som så slik ut. Edit: (Så ikke det var en gammel post.) Endret 18. oktober 2007 av Skurupu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå