Gå til innhold

Tonje Elise ble Frøken Norge!

morten_s

Anbefalte innlegg

Mente ikke bønder bokstavelig talt, det er bare navnet mitt for de som bor i småbyer og kanskje ikke har så mye annet å gjøre enn å se på TV osv. Da er det jo naturlig at det er de som er mest engasjerte i slike program, og deretter stemmer den de vil skal vinne frem. Ikke for å være frekk eller noe, men for eksempel her i Oslo er det svært få som i det hele tatt fikk med seg konkurransen.

5463932[/snapback]

:dontgetit::roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå vil jeg gjerne at du utdyper det utsagnet.

5463906[/snapback]

Mente ikke bønder bokstavelig talt, det er bare navnet mitt for de som bor i småbyer og kanskje ikke har så mye annet å gjøre enn å se på TV osv. Da er det jo naturlig at det er de som er mest engasjerte i slike program, og deretter stemmer den de vil skal vinne frem. Ikke for å være frekk eller noe, men for eksempel her i Oslo er det svært få som i det hele tatt fikk med seg konkurransen.

5463932[/snapback]

Haha, det er noe av det dummeste jeg har hørt på en god stund. :thumbup:

Lenke til kommentar
Haha, det er noe av det dummeste jeg har hørt på en god stund.  :thumbup:

5463941[/snapback]

Men er det ikke sant, da? Hvor mange i Oslo tror du det var som stemte? Tror majoriteten av stemmene kom fra sånne småbyer.

5463947[/snapback]

Kanskje ikke så rart med tanke på at ca 90% av norges befolkning bor i småbyer.

Hvor får du det fra at ingen i Oslo stemte forresten? Vennekretsen din er kanskje ikke representativ for hele Oslo. :=)

Endret av LarsP
Lenke til kommentar
Hvor får du det fra at ingen i Oslo stemte forresten? Vennekretsen din er kanskje ikke representativ for hele Oslo. :=)

5463956[/snapback]

Har spurt mange om de visste om konkurransen i det hele tatt, siden den gikk meg hus forbi. Ingen på jobben, ingen i vinklubben til mor, ingen på skolen og heller ingen på treningen hadde hørt om at den ble holdt. Det er ganske mange mennesker, det.

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar

Har det vært miss Norge konkurranse?

Siden jeg bor i Oslo og da på beste vestkant, er jeg jo omringet av fine damer hele tiden. Frøken Norge er forbeholdt damer i utkantstrøkene som ønsker seg 5 min i rampelyset. Oslo damer gidder ikke delta på slikt, men når bondedattera finner ut at hun er litt penere enn de andre innavla damene på stedet, skal de plutselig delta på slike "freakshow".

Verden er vond for de som bor i utkantstrøkene :D

Endret av Kåre Hansen
Lenke til kommentar

5463956[/snapback]

Har spurt mange om de visste om konkurransen i det hele tatt, siden den gikk meg hus forbi. Ingen på jobben, ingen i vinklubben til mor, ingen på skolen og heller ingen på treningen hadde hørt om at den ble holdt. Det er ganske mange mennesker, det.

5463973[/snapback]

Ganske mange uopplyste mennesker. Man trenger ikke å være bonde bare man leser avisen. :)

Øyvind; Skal hilse fra Miss Magical på jernbanestasjonen, hun savner neger-Kåre. ;)

Endret av LarsP
Lenke til kommentar
Dog er jeg villig til å sette en tusenlapp på at begge de som vant er single om 4 måneder. Noen som tørr satse imot?

5464006[/snapback]

Kan jo ikke ha kjæreste når de skal ut å redde verden med det vakre smilet sitt. :)

La meg bare få sagt det, jeg er enig i at nivået er latterlig lavt. De fleste deltakerne er faktisk på I'd hit it i fylla-nivået. :no:

Lenke til kommentar
Har det vært miss Norge konkurranse?

Siden jeg bor i Oslo og da på beste vestkant, er jeg jo omringet av fine damer hele tiden. Frøken Norge er forbeholdt damer i utkantstrøkene som ønsker seg 5 min i rampelyset. Oslo damer gidder ikke delta på slikt, men når bondedattera finner ut at hun er litt penere enn de andre innavla damene på stedet, skal de plutselig delta på slike "freakshow".

Verden er vond for de som bor i utkantstrøkene :D

5463978[/snapback]

:!:

Trodde alle visste at det var frøken Norge kåring...

Ananas: Virker som du tror at alle som bor i "småbyene" i Norge bruker hestekjærre som fremkomstmiddel og dyrker poteter. Folk ser vel like mye tv i Oslo.

Lenke til kommentar
Ananas:  Virker som du tror at alle som bor i "småbyene" i Norge bruker hestekjærre som fremkomstmiddel  og dyrker poteter. Folk ser vel like mye tv i Oslo.

5464030[/snapback]

Har vært i veldig mange fylker i Norge, bare så det er sagt. Jeg sitter ikke her og snakker om ting som jeg ikke har sett med egne øyne. Greit, jeg overdrev veldig, men nå er det ikke bygda som er temaet her ;)

Enig med LarsP. At de i det hele tatt de kan tro at de kan måle seg i verdensklasse ...

Lenke til kommentar

For å være ærlig ser jeg penere damer på skolen, jobben og når jeg er og handler på Kiwi. Synes også at mange av de som deltok var penere enn vinneren. Skal vedde høyrearmen min på at et av de karribiske landene vinner igjen, der er konkurransen mye større og hardere.

Endret av EvoZ
Lenke til kommentar
Herregud, jeg hadde til og med tatt AnAnAs om jeg hadde fått sjansen :)

5464033[/snapback]

Husk å bruke kondom, tror underlivet til AnAnAs bekrefter forskernes teorier om liv på Mars.

5464053[/snapback]

Mener du at det kan være fuktighet der?

Endret av Kåre Hansen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...