Bandidos-Pelle Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Kunne egentlig avskaffet Frk. Norge og avholdt Frk. Trøndelag i stedet. ^^ 5453733[/snapback] Må nok si meg enig der. Det ville helt klart blitt mye bedre 5453785[/snapback] Beklager, det er ikke alle gutter som er ute etter kvinner med bart. Lenke til kommentar
morten_s Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2006 .. jeg prater om den nye Frøken Norge, Tonje Elise Skjærvik. Vakre Martine Jonassen er den nye Frøken Norge 5454793[/snapback] Beklager det Men hva kaller man henne som ble publikums favoritt da? 5455254[/snapback] Da burde du vel strengt tatt endre emne tittel. Kall henne publikums favoritt da, eller Miss World, som var tittelen hun fikk. 5456068[/snapback] Det er riktig å si at hun er Frøken Norge. Både Tonje Elise og Martine ble kåret til Frøken Norge. Det man skiller mellom er Frøken Norge "Miss Universe kandidat", og Frøken Norge "Miss World kandidat". Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Pen og pen. Tror jeg har størsteparten av det norske folk med meg når jeg sier at hun ikke burde vunnet. Urk. Det kule var jo at den ene kandidaten er vaktsoldat her i bergen og bor i etasjen over meg. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Adresseavisen: HAHAHHAHAHHAAHHAHAH Fyttigrisen for en artikkel. Jeg ler meg skakk! :!: 5457248[/snapback] Artikkelen var tvers gjennom galskap, la spesielt merke til ett moment; «De kommer nok til å se meg i joggebukse fortsatt.» Ikke nok med at hun hverken er pen eller tynn, hun måtte være white trash! Lenke til kommentar
applemania Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Artikkelen var tvers gjennom galskap, la spesielt merke til ett moment; «De kommer nok til å se meg i joggebukse fortsatt.» Ikke nok med at hun hverken er pen eller tynn, hun måtte være white trash! 5458473[/snapback] Thomas, kan man gjøre annet enn å like deg egentlig? Du er så tidig. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) Er ikke joggebukse UT ? Endret 18. januar 2006 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 - Men det er klart tanken på at jeg er penest i landet jo har slått meg. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Beklager, det er ikke alle gutter som er ute etter kvinner med bart. 5457312[/snapback] no shit, sherlock! btw; som det blir nevnt tidligere her, så er jenter undet 1.70 best. jeg er selv 1. 87. kjæresten min er 1.61. perfekt høydeforsjell. det skal være slik at gutten må bøye seg for å gi jenta i forholde en klem eller et kyss. ikke omvendt! so that so! Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Hrmpf...hun som kom på 3. plass var mye finere enn begge de to som vant til sammen Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Så ikke på programmet mer enn akkurat nok til at jeg fikk lyst til å klappe denne vesle frøkna på hodet. Hun var søt: Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Kunne egentlig avskaffet Frk. Norge og avholdt Frk. Trøndelag i stedet. ^^ 5453733[/snapback] Pøh. Noen som kan hjelpe meg å erindre hvor mange Bergensere det var i finalen? Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Sikkert en flott jente. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Kunne egentlig avskaffet Frk. Norge og avholdt Frk. Trøndelag i stedet. ^^ 5453733[/snapback] Pøh. Noen som kan hjelpe meg å erindre hvor mange Bergensere det var i finalen? 5458821[/snapback] Eller hvor mange FINE Vestfoldjenter det var der? Jenter fra Tigerstaden (my town) har andre ting å bedrive tiden sin med enn missekåringer, det er vel stort sett på bygdene man ser dette som interessant... Og Tomasr, joggebukser KAN være utrolig sexy. Men da må toppen være trang. På samme måte kan hettegenser/college være sexy, hvis buksa er trang. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Og Tomasr, joggebukser KAN være utrolig sexy. Men da må toppen være trang. På samme måte kan hettegenser/college være sexy, hvis buksa er trang. 5460153[/snapback] Det mener jeg akkurat hva jeg vil om. Hvis jeg fikk muligheten ville jeg glatt ville ytret noe i retning av dette: Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Huff, hun virker jo tvers igjennom dum :/ trist at det var hun som vant. Hun var ikke pen. Og dette sier jeg ikke pga misunnelse. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) Og Tomasr, joggebukser KAN være utrolig sexy. Men da må toppen være trang. På samme måte kan hettegenser/college være sexy, hvis buksa er trang. 5460153[/snapback] Det mener jeg akkurat hva jeg vil om. Hvis jeg fikk muligheten ville jeg glatt ville ytret noe i retning av dette: BILDET 5460191[/snapback] :!: :!: :!: Huff, hun virker jo tvers igjennom dum :/ trist at det var hun som vant. Hun var ikke pen. Og dette sier jeg ikke pga misunnelse. 5460205[/snapback] Yeah right. Endret 18. januar 2006 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
morten_s Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2006 (endret) Pen og pen. Tror jeg har størsteparten av det norske folk med meg når jeg sier at hun ikke burde vunnet. Urk. 5457604[/snapback] Altså... det var det Norske folk som stemte henne frem hvis du ikke har fått det med deg... - Men det er klart tanken på at jeg er penest i landet jo har slått meg. Ikke vet jeg, jeg kjenner henne ikke, men jeg synes nå det der ligner mer på en eller annen skrivefeil fra journalistens sin side... hvem er det som ville sagt noe sånt uansett??... og rett i forkant har jo dessuten journalisten skrevet: Tonje sier at hun egentlig ikke ser på seg som pen, hun går i alle fall ikke rundt og tenker på det. Virker bare absurd... Endret 19. januar 2006 av morten_s Lenke til kommentar
applemania Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Pen og pen. Tror jeg har størsteparten av det norske folk med meg når jeg sier at hun ikke burde vunnet. Urk. 5457604[/snapback] Altså... det var det Norske folk som stemte henne frem hvis du ikke har fått det med deg... 5463087[/snapback] Bønder representerer ikke akkurat det norske folk. Mange i klassen min som ikke hadde fått med seg at det var noe Frøken Norge i år engang. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Bønder representerer ikke akkurat det norske folk. Mange i klassen min som ikke hadde fått med seg at det var noe Frøken Norge i år engang. 5463889[/snapback] Nå vil jeg gjerne at du utdyper det utsagnet. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Nå vil jeg gjerne at du utdyper det utsagnet. 5463906[/snapback] Mente ikke bønder bokstavelig talt, det er bare navnet mitt for de som bor i småbyer og kanskje ikke har så mye annet å gjøre enn å se på TV osv. Da er det jo naturlig at det er de som er mest engasjerte i slike program, og deretter stemmer den de vil skal vinne frem. Ikke for å være frekk eller noe, men for eksempel her i Oslo er det svært få som i det hele tatt fikk med seg konkurransen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå