Gå til innhold

Tonje Elise ble Frøken Norge!

morten_s

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg synes seriøst ikke de to som vant var pene.

Og det sier jeg ikke bare fordi jeg er jente og

er misunnelig etc. Men jeg har sett myye finere

jenter enn de to der :)

5454429[/snapback]

Bare for å ta et eksempel så er Mirann finere enn frk. Norge ;)

- Ut ifra bildet hennes...:)

Lenke til kommentar
Den peneste kom jo ikke videre til "finalen" engang. Eneste jenta med litt tæl i og bra utseende var hun som var i marinen. Hun røk altfor tidlig ut. Med de to som gikk videre til miss world og miss universe, så kommer neppe Norge til å vinne noe pris.

5454623[/snapback]

Har du et bilde? Jeg så bare slutten av finalen :)

Lenke til kommentar
Åååh fyttiitirakkern!! Aldri i mitt liv har jeg sett noe så vakkert som det der... Helt seriøst.. jeg hadde aldri trodd at det fantes ei så søt jente her i verden.. Jeg fikk så kraftige frysninger av det smilet hennes at jeg visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg..  :cry:

Jeg tror nesten jeg er forelska :love: ..Fyttiflaten å heldig han Stig Hanstad karen er.. fyyyyy flaten ass!! Ekke rart'n er stolt....

Er det flere enn meg som takker høyere makter for at Tonje Elise vant eller?

http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/kjendis/article534763.ece

5453668[/snapback]

Haha, jeg så på bildene først.. etterpå, når jeg leste innlegget ditt trodde jeg du var ironisk! Den dama der var rett og slett mindre pen/normalt utseende. Å han derre samboeren, han så jo heller ikke ut som en fruktkurv akkurat :p Mulig.. Norge har DÅRLIG smak :thumbdown:

Lenke til kommentar
.. jeg prater om den nye Frøken Norge, Tonje Elise Skjærvik.

Vakre Martine Jonassen er den nye Frøken Norge

:)

5454793[/snapback]

Beklager det :p Men hva kaller man henne som ble publikums favoritt da?

Noen som vet om det kommer\har vært i reprise?

Bare å sjekke ut TV2 Web TV.

Haha, jeg så på bildene først.. etterpå, når jeg leste innlegget ditt trodde jeg du var ironisk! Den dama der var rett og slett mindre pen/normalt utseende. Å han derre samboeren, han så jo heller ikke ut som en fruktkurv akkurat  Mulig.. Norge har DÅRLIG smak

Bra at det å synes noen er fine/søte/pene er høyst subjektivt :) Ellers hadde det ikke eksistert konkurranser/diskusjoner rundt skjønnhet i det hele tatt, noe som ville vært litt trist spør du meg :roll:

Endret av morten_s
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...