Gå til innhold

Tonje Elise ble Frøken Norge!

morten_s

Anbefalte innlegg

Åååh fyttiitirakkern!! Aldri i mitt liv har jeg sett noe så vakkert som det der... Helt seriøst.. jeg hadde aldri trodd at det fantes ei så søt jente her i verden.. Jeg fikk så kraftige frysninger av det smilet hennes at jeg visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg.. :cry:

Jeg tror nesten jeg er forelska :love: ..Fyttiflaten å heldig han Stig Hanstad karen er.. fyyyyy flaten ass!! Ekke rart'n er stolt....

Er det flere enn meg som takker høyere makter for at Tonje Elise vant eller?

http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/kjendis/article534763.ece

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tonje Elise var faktisk ikke så modell-pen. Og gå i høye heler kune hun heller ikke.

5453708[/snapback]

Nei men i granskauen a.. modell-pen eller ikke.. Det er en grunn til at hun ble Frøken Norge.. tror faktisk du har store deler av det Norske folk i mot deg hvis du dreier mot den påstanden at hun ikke er pen.

Kunne egentlig avskaffet Frk. Norge og avholdt Frk. Trøndelag i stedet. ^^

Hehe.. sant nok.

Endret av morten_s
Lenke til kommentar
bare jeg som syntes hun der var ganske stygg?

dårligste frøken norge noensinne

Selve arrangementet og de greiene der var kanskje ikke så veldig bra.. men jeg prater ikke om det.. jeg prater om den nye Frøken Norge, Tonje Elise Skjærvik.

Endret av morten_s
Lenke til kommentar
Syntes ikke det var store greiene :thumbdown:

5453755[/snapback]

Hun er sinnsykt pen til hverdags også.. hun sier jo selv hun bare bruker 5 min. til å stelle seg om morra'n..

5453831[/snapback]

Jeg bruker to, men er fortsatt heitere. :fun: Dessuten lyver ikke jeg.

Endret av Tomat-Ulf
Lenke til kommentar
Btw.. det er en grunn til at hun vant.. mesteparten av Norges befolkning syntes hun var den peneste.. og personlig er jeg ganske sikker på at det er det søteste jeg noen gang har sett.

5453879[/snapback]

'Jeg tror du bare er litt kåt ...

Hun er da pen, men ikke noe jeg kunne 'falle i senk for' på grunn av sjarm/utseende eller fordi hun er søt

Fin er hun, men 5 minutter på badet kan gjøre underverker for selv de styggeste :love:

edit: da mente ikke jeg at jeg er homo eller noe, men hun var liksom ikke så fin at jeg kunne blitt forelsket bare i utseende ...

Endret av Andreaz_
Lenke til kommentar
Btw.. det er en grunn til at hun vant.. mesteparten av Norges befolkning syntes hun var den peneste.. og personlig er jeg ganske sikker på at det er det søteste jeg noen gang har sett.

5453879[/snapback]

'JEg tror du bare er litt kåt ...

Hun er da pen, men ikke noe jeg kunne 'falt i senk for' på grunn av sjarm/utseende eller fordi hun er søt ...

Fin er hun, men 5 min utter på badet kan gjøre underværker for selv de styggeste :love:

5453907[/snapback]

Haha.. jeg hadde GARANTERT falt i senk for hun der.. uten tvil... men klart.. det er jo subjektivt.. hun er liksom *min type* kan du si :p

Her har du forresten et bilde av henne uten så alt for mye sminke:

http://www.fosna-folket.no/incoming/article606967.ece

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...