Nighte Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 REmake :razz: for en grafikk..*sikle* Noen andre som har fått tak i det? Spiderman har allerede begynt å selge det selv om release er på fredag *kjempeglad* Har kun spilt litt...og er ikke verdens dyktigste...møtt 3 Zombier og dødd 2 av 3 ganger.. :razz: Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Quote: Noen andre som har fått tak i det? Det er jo bare å gå i butikken å kjøpe det da. Og hvis det ikke er lagt ut for salg enda, så har du lastet det ned ulovlig. Har du lest retningslinjene? Lenke til kommentar
Punjab Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Med tanke på at det er et GameCube spill så tror jeg ikke akuratt at han har lastet det ned. Kanskje det er den amerikanske versjonen? Eller så har vel Spider-man bare fått en liten spesial avtale... Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 11. september 2002 Forfatter Del Skrevet 11. september 2002 lastet ned GC versjonen av REmake...heh....morsomt. :razz: Nei det er nok spiderman som har fått en forsendelse tidlig og har bestemt seg for å selge det før den aktuelle releasedatoen..som er på fredag.. Vennligst les all informasjonen før du prater om warez... Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 !!!!!!!! NEI NEI NEI"!"¤#"¤"#"""""!!!!!! Eg forhandsbestilte det frå gamesmix argh eg har venta i 6 måneder på det spelet !!!!! eg skulle ha det først!!! Nei nå bestiller eg heller ein amerikansk gamecube sånn at eg får spela mykje tidlegare Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 11. september 2002 Forfatter Del Skrevet 11. september 2002 siDDis...gå t Spiderman i Stavanger då...dei har det t 559 krone :wink: Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 men eg har jo allerede bestilt det :/ jeje, kor ligger spiderman i stavanger? Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 11. september 2002 Forfatter Del Skrevet 11. september 2002 skal ikkje prøva å forklara det ettersom eg leita etter butikken i 15 minutter før eg fant an :wink: men uansett..gled deg...spillet har ein utrolig stemning.. Bare synd at eg bare dør...og dør...og dør.... :wink: Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 åhhh ikkje sei sånt...eg dør av lengsel Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Quote: Den 2002-09-11 20:37, siDDIs skrev:men eg har jo allerede bestilt det :/jeje, kor ligger spiderman i stavanger? For ikke å si hvor ligger stavanger... Lenke til kommentar
Xtend Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Quote: Den 2002-09-11 19:04, siDDIs skrev:!!!!!!!!NEI NEI NEI"!"¤#"¤"#"""""!!!!!! Eg forhandsbestilte det frå gamesmixargheg har venta i 6 måneder på det spelet!!!!! eg skulle ha det først!!!Nei nå bestiller eg heller ein amerikansk gamecube sånn at eg får spela mykje tidlegare hehe...forhåndsbestilling av spill er bare tull! De fleste butikkene selger jo spill flere dager før releasen. Lenke til kommentar
Unix_Guru Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Siddis: Spiderman ligger på Løkkeveien, ikke langt fra Peders (På hjørnet mot SAS-hotellet). Hvis du går fra Folken forbi SAS-hotellet, over veien til Peders, forbi Peders og videre forbi SERAD (Spaceworld) og krysser neste gate, så er du der.. :smile: Enkelt og greitt. Mvh, Thomas. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 ok da skal eg nok finne den idag, håper gamesmix tar mot avbestillingen min nå Lenke til kommentar
Macint0sh Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Quote: Den 2002-09-12 02:07, Unix_Guru skrev:Siddis: Spiderman ligger på Løkkeveien, ikke langt fra Peders (På hjørnet mot SAS-hotellet). Hvis du går fra Folken forbi SAS-hotellet, over veien til Peders, forbi Peders og videre forbi SERAD (Spaceworld) og krysser neste gate, så er du der.. :smile: Ikke miks Serad med Spaceworld. Spaceworld ligger på en helt annen kant av byen. Eller stemmer det han sa, det ligger rett ved siden av Serad. Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 12. september 2002 Forfatter Del Skrevet 12. september 2002 jeg er ikke så godt kjent, men løkkeveien høres korrekt ut. Ligger litt bakvendt til da.. :/ Men var verdt letinga for å få spille Resi.. *sikle* Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 eg fant fram :smile: men gamesmix hadde allerede sent spelet...og eg får det forhåpentligvis imorra eller på lørdag men fy flate spiderman var litt av ein butikk.....kanonrått utvalg klart den råaste dataspel butikken i stavanger...eg kjem nok til å handle der framover Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 12. september 2002 Forfatter Del Skrevet 12. september 2002 e kje gale å kjøpa resident evil for 559 krone når spelet egentlig ikkje komme ut før på fredag nei :smile: Spiderman e imponerande :smile: Skaut nettopp min første headshot på ein Zombie...fy **** for ein animasjon når eg poppa hodet på an Lenke til kommentar
Roamer Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Jeg har bare Elkjøp og Spaceworld å velge mellom, tror jeg. Tviler på at de tar inn Resident Evil med det første. Ach...må ha det nå! Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 12. september 2002 Forfatter Del Skrevet 12. september 2002 kjøpte spillet med store forventninger....da jeg såg introen ble jeg veldig forventningsfull....spilte litt...mislikte kontrollen...men har ennå ikke testet ut de andre kontrollmåtene...er vandt med kontrollen nå, og da "føles" spillet skikkelig bra ut... har allerede kommet i en puzzle, med dødelig utfall :razz: *nyter hvert sekund* for en stemning... Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 ..... kan eg få koma bort til deg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå