Gå til innhold

Jeg har Resident Evil for GameCube :D

Nighte

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

lastet ned GC versjonen av REmake...heh....morsomt. :razz:

Nei det er nok spiderman som har fått en forsendelse tidlig og har bestemt seg for å selge det før den aktuelle releasedatoen..som er på fredag..

Vennligst les all informasjonen før du prater om warez...

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-11 19:04, siDDIs skrev:

!!!!!!!!

NEI NEI NEI"!"¤#"¤"#"""""!!!!!! Eg forhandsbestilte det frå gamesmix

argh

eg har venta i 6 måneder på det spelet

!!!!!

eg skulle ha det først!!!

Nei nå bestiller eg heller ein amerikansk gamecube sånn at eg får spela mykje tidlegare

hehe...forhåndsbestilling av spill er bare tull! De fleste butikkene selger jo spill flere dager før releasen.

Lenke til kommentar

Siddis: Spiderman ligger på Løkkeveien, ikke langt fra Peders (På hjørnet mot SAS-hotellet).

Hvis du går fra Folken forbi SAS-hotellet, over veien til Peders, forbi Peders og videre forbi SERAD (Spaceworld) og krysser neste gate, så er du der.. :smile:

Enkelt og greitt.

Mvh,

Thomas.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-12 02:07, Unix_Guru skrev:

Siddis: Spiderman ligger på Løkkeveien, ikke langt fra Peders (På hjørnet mot SAS-hotellet).

Hvis du går fra Folken forbi SAS-hotellet, over veien til Peders, forbi Peders og videre forbi SERAD (Spaceworld) og krysser neste gate, så er du der.. :smile:

Ikke miks Serad med Spaceworld. Spaceworld ligger på en helt annen kant av byen. Eller stemmer det han sa, det ligger rett ved siden av Serad.

Lenke til kommentar

eg fant fram :smile:

men gamesmix hadde allerede sent spelet...og eg får det forhåpentligvis imorra eller på lørdag

men fy flate spiderman var litt av ein butikk.....kanonrått utvalg

klart den råaste dataspel butikken i stavanger...eg kjem nok til å handle der framover

Lenke til kommentar

kjøpte spillet med store forventninger....da jeg såg introen ble jeg veldig forventningsfull....spilte litt...mislikte kontrollen...men har ennå ikke testet ut de andre kontrollmåtene...er vandt med kontrollen nå, og da "føles" spillet skikkelig bra ut... har allerede kommet i en puzzle, med dødelig utfall :razz:

*nyter hvert sekund*

for en stemning...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...