Gå til innhold

Forbedringer på hjemmesiden?

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er enda ikke fornøyd med denne siden :roll: Farger? Er den rotete? Burde jeg endre design igjen? Burde det være en banner der menyen er, og menyen der bildet av Luna er?

Kom med tips, hva kan bli bedere? Finest med eller uten ramme?

Huff, mange spørsmål nå.. Blir takknemlig for hjelp :)

http://www.aussienluna.com

Mvh Lise

Endret av _jensen_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke kjeft for kritikk da :p

1. Alle sider er finest uten frames (kan ungås ved hjelp av enten javascript eller php(eller liknende serverside scripting)(foretrekkes)) :)

2. Fargene er ikke ubehagelige, men det er noe som er ganske feil liksom ;) Man burde ikke ha alle feltene med samme bakgrunnsfarge.

3. Rotete, ja. Frames generelt gjør sider rotete (personlig mening), Og menyen burde vært mer "Å der er menyen", ikke "lete lete, åh, der er menyen". Syns det blir bedre om du velger å ha menyen på venstre side, eller under en header ;)

4. Copyright er helt uvesentlig, da det for det første ikke er noen "ordntlig" copyright, men også fordi du får bedre plass til resten av siden uten ;) Skriv eventuelt <!-- copyright MEG--> nederst i sourcen :) (jada, siden beskyttes av åndsverksloven, men det er ikke copyright :p )

5. Frontpage lager dårlig kode.

Endret av Axentrix
Lenke til kommentar

Jeg synes Axentrix er litt for streng her.. ;)

Måten du har brukt frames på fungerer bra synes jeg ;)

Det er veldig lett å finne fram på websida

Det går an å skjule alt av rammer etc så man ikke ser det er frames, men det er flisespikking... :p

Kult hundebilde! Det liver opp siden ganske mye.

Det som trekker ned ved sida er at den rett og slett er litt kjedelig, personlig ville det ikke falle meg inn å bruke brunt som gjennomgangsfarge på en webside...

Bittelitt grafikk hadde heller ikke vært så dumt...

Det mangler kun små detaljer for at det skal være en pent designet webside.. ;)

Lenke til kommentar

Jeg er enig i mye av det Axentrix sier, siden blir litt rotete. En header hadde nok passet inn over menyen, sånn som det ser ut nå er menyen veeeldig langt oppe i vinduet.

Og midtstilt tekst er ikke lett å lese i store mengder. Kanskje det er en ide å ha venstrejustert der hvor det er mer enn en linje om gangen?

Og for å komme med et radikalt forslag: Hva med å ha menyen på venstresiden(blir litt mange linker til å ha øverst), og heller bruke hundebildet i en header oppe på siden?

Lenke til kommentar

Takk for tips, driver å lager nytt design nå, men synes det er så vanskelig, blir jo aldri fornøyd så :p Åssen lager man undermenyer? for eks vis jeg skriver i menyen "Luna" å når du trykker der kommer det under, "resultater" "hundesporter" osv. Forslag til farger?

Endret av _jensen_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...