danfuruvarp Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Hei, lurer på om noen vet hvordan man overklokker et sapphire radeon x1600 pro kort med 256 mb ram, vil helst ha et program som er stabilt. prøvde sapphire trixx men det gjenn kjente ikke kortet så får ikke brukt det. Prøvd også ati tool men det var for ustabilt. takker for all hjelp og setter pris på linker. Lenke til kommentar
ScatexX Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Hei, lurer på om noen vet hvordan man overklokker et sapphire radeon x1600 pro kort med 256 mb ram, vil helst ha et program som er stabilt. prøvde sapphire trixx men det gjenn kjente ikke kortet så får ikke brukt det. Prøvd også ati tool men det var for ustabilt. takker for all hjelp og setter pris på linker. 5453305[/snapback] Fikk du ikke med Redline tweak? Det bruker å følge med Sapphire! Lenke til kommentar
danfuruvarp Skrevet 17. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2006 Av en eller annen grunn så fikk jeg ikke det. faktisk så fikk jeg bare en cd med ati catalyst og hydravision. Så bundelen var mildt sag liten. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Kjøpte meg et sånt og fikk ikke noe mer jeg heller Lenke til kommentar
danfuruvarp Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2006 Ja dårlig boundle men bra resultater, i spilling og 3dmark 05. fikk 4136 poeng i 3dmark 05 med en amd athlon 64 3700+ cpu 1024 ram og et msi k8n neo4 kort. veldig fornøyd, med pris vs ytelse. kostet tross alt ikke mer enn 1199 kr på komplett, kjempefornøyd, men trenger et overklokkings program.... Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Dere som har det ! må man ha strømkontakt til det ? skal bestille det i dag.. men komplett har ikke strømkabler til pci-express inne x] (sorry ot) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå