Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

BlueCom prøver å lure meg!


Anbefalte innlegg

Dette er nok en tråd om BlueCom som prøver å lure kundene sine på en slu måte. Jeg måtte lage en ny tråd ettersom dette er en helt annen sak.

 

Jeg bestilte abbonement hos BlueCom med studentrabatt. Jeg skulle da få 4400 kbit for 359 kroner og ingen bindingstid.

Noen timer senere mottok jeg en mail fra dem. Det stod

Bindingstid:12 mnd

Pris: 449 inkl mva

 

Jeg ringte og klagde, da svarte fyren at jeg ikke hadde blitt registrert på studentrabatten. Men så ba jeg han om å registrere meg på studentrabatten og sende meg en ny ordrebekreftelse. Jeg spurte om han skulle ha studentnummeret mitt (NTNU) og da svarte han:

"DEN HAR JEG ALLEREDE."

 

Jeg la på telefonen og kunne ikke forstå hvordan han kunne ha studentnummeret mitt og unngå å registrere meg på rabatten dems. Altså man oppgir studentnummeret kun når man skal bestille gjennom studentrabatten. Sleipinger...

 

Selv om dette ikke var nok, så prøvde de å lure meg igjen. De sente meg ny ordrebekreftelse i mail. det stod:

Bindingstid:12 mnd

Pris: 359 eksl mva

 

JA EKSKLUDERT MVA, NICE TRY. Legger du til MVA får du 450 kroner.

Og bindingstiden er fortsatt der. Stygge bluecom.

 

Jeg skal ringe engang til når IP-telefonien begynner å funke igjen!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...