Go-carter Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Hmm, har hatt ett problem i et-par dager nå, task-manageren vil nemlig ikke åpne seg! Har kjørt spy-sjekk, og antivirusen(ser iallefall ut til) finner ikke noe.(Den er riktignok ikke oppdatert siden oktober da..) Neon tips? nilssomikkeveitsåveldigmyeomdata Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Det er mange som har hatt dette problemet. Se om dette hjelper: Task Manager has been disabled by your administrator Lenke til kommentar
Go-carter Skrevet 17. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2006 Takker for svar!! Skal prøve det så fort jeg kommer meg opp på pc'n igjen.. Lenke til kommentar
Go-carter Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2006 virker som det ikke funka... Kan det være virus etc.? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 virker som det ikke funka... Kan det være virus etc.? 5459325[/snapback] Har du scannet maskinen for virus og spyware? Lenke til kommentar
reds Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Har kjørt spy-sjekk, og antivirusen(ser iallefall ut til) finner ikke noe.(Den er riktignok ikke oppdatert siden oktober da..) 5453159[/snapback] Har du scannet maskinen for virus og spyware? 5460154[/snapback] Lenke til kommentar
Go-carter Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2006 Trur jeg gjør det en gang til+oppdaterer norton, den er ikke oppdatert siden oktober, da abo. slutta... Har også merka at spill har begynt å bli litt laggy... :S Lenke til kommentar
Go-carter Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2006 ALt funker igjen! Lasta ned Microsoft Antispyware, også fant jeg Worm vb32etellerannet som jeg slettet, og nå fungerer ALT! Takk for svarene! Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 En antivirus som ikke er oppdatert er som en åpen dør. Sånn er det. Har du ikke abonnement - bytt til gratis AV. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå