fxwz Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Har sett litt rundt etter trådløse øretelefoner med høytalere, men dette finnes tydeligvis ikke. Mulig jeg må tenke på en bluetooth løsning hvis jeg skal sitte 10 meter unaa laptopen å snakke med venner via skype. Ønsker med denne tråden å få vite om mulighetene jeg har! Takk Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Kan få kjøpt trådløse telefoner man kobler på dataen, som kan brukes sammen med skype.. Så dette i et program her omdagen, men vet ikke mer.. Søk litt rundt! Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 17. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2006 Tja, ok. Skal se litt rundt. Vet at det i denne tråden postes en del om headset, så jeg satser på at jeg har postet riktig. Hadde vært kjekkt med en løsning som på en måte kunne bæres litt rundt, med tanke på skolegang o.l Lenke til kommentar
JGR Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 (endret) Sonrix bluetooth audio player Leste om dette i en litt gamlere post... Vet ingen ting om det, men det har mic så... Plantronics Pulsar 590 Er ett annet alternativ... Endret 17. januar 2006 av Xerocomus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå