029kid Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 (endret) Jeg har en slik Hitachi CL32PD2100. Problemet er at jeg ikke får signaler, fordi jeg ikke har en multimediaboks (AVC). Kvitteringen finner jeg ikke lenger, så jeg får ikke tak i en ny multimediaboks. Hitachi nekter å selge, hvis man ikke har kvittering.. høres dumt ut, men det stemmer. Uansett, de eneste inngangene det er på plasma'en er en VIDEO IN og subwoofer inngang. Det jeg lurer på er om det på en eller annen måte går ann å koble den til pcen og kjøre tv signaler fra pc til plasman ? Se bilde: Hørt at en DVD med tuner kan funke, men er usikker. Finner ikke riktig innganger. Det er ikke tilfeldigvis noen som har eller kjenner til noen som har en lik hitachi plasma ? Hvis noen har eller kjenner noen som har, kjøper jeg gjerne en kopi av kvitteringen.. evt om noen har, kunne bestilt en multimediaboks.. Jeg sender selvfølgelig penger på forhånd med mellomlegg. Gi lyd om noen har! Slik ser plasman ut: Endret 17. januar 2006 av 029kid Lenke til kommentar
arntos Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Er inngangen en vanlig DVI inngangn er det ikke noe i veien for å bruke PC eller DVD med dvi utgang. Lenke til kommentar
029kid Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2006 Det er ikke vanlig DVI inngang nei, denne inngangen er mye tynnere.. ca 5-6mm Ingen som vet noe ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå