Heffalumpen Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 er d ikke noen linker på sia som du kan finne tester på ? D var d jeg gjorde siden jeg bare har 6800 kort å ikke 7800. men jeg brukte en uke å da på å bestemme mg på åssn kort jeg skulle ha. Men d er ditt eget valg..ikke la andre bestemme åssn kort du vil ha pga demmes erfaringer. Les tester...dm er som oftes sanne Housten, i¨m over and out Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Om du velger Sapphire eller Powercolor spiller ingen rolle. Er minimal forskjell på ytelsen, hvisd et er noen i det hele tatt. Lenke til kommentar
Nuffeen Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2006 Hehe.. Vil jo klart ha det beste da Men har ikke sååå my peiling på skjermkort, så godt med litt hjelp veitu Skal prøve å finne noen tester jeg Har jo Power color fra før.. Så har jo lyst til å ta det.. Hehe.. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Hvis du fremdeles sliter med valget mellom Sapphire og Power color så vil jeg bare få sagt at det er akkurat samme GPU som sitter i, så er ikke forskjell på den. Du kan jo for eksempel se om du finner ut hva bundlene består av. Lenke til kommentar
Nuffeen Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2006 Hehe... Åssen finner man ut det a..? Sry ass. Har IKKE peiling på detta.. Men setter stor pris på hjelpa asså Lenke til kommentar
Heffalumpen Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Hehe... Åssen finner man ut det a..? Sry ass. Har IKKE peiling på detta.. Men setter stor pris på hjelpa asså 5465118[/snapback] er d samme klokke hastighet på kortene? Lenke til kommentar
Nuffeen Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2006 Det veit jeg ikke.. sapphire står det jo nesten ingen ting om da så Lenke til kommentar
Nuffeen Skrevet 21. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2006 Trur jeg tar powercollor jeg.. Føler meg mest trygg på det Så får håpe på det beste :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå