Forumforumforum Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Skal hente hovedkortet mitt etterpå.. Må jeg betale gebyrene for feilsøkingen til komplett hos den lokale postsjappa da jeg henter det ? (det var visst ikke defekt..) Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 nei, du får en regning i posten antageligvis. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 17. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2006 ok.. takk for svaret ! Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Komplett kunne spart seg for slike gebyrer. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 for en seriøs post. Alle websjapper har det gebyret da. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 (endret) Komplett kunne spart seg for slike gebyrer.5453572[/snapback] for en seriøs post. Alle websjapper har det gebyret da.5453658[/snapback] ^fmj: Så du mener at Komplett gratis skal feilsøke maskinvare som folk sender inn bare for å få det sjekket? Eller at folk som sender inn ting de har ødelagt selv og gambler på å svindle til seg reklamasjon på produktet skal få utført gratisarbeid? Endret 17. januar 2006 av Simen1 Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 17. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2006 Klart det er nødvendig! Jeg var i kontakt med komplett i forkant.. Og vi resonerte oss frem til at det var fornuftig med at det var best å sende inn hovedkortet.. Men det var visst ikke det..(og jeg respekterer det, og betaler de kronene det evt. koster...komplettmannen tvilte litt på om jeg trengte å betale siden de nesten anbefalte å sende det inn..) Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Komplett kunne spart seg for slike gebyrer.5453572[/snapback] for en seriøs post. Alle websjapper har det gebyret da.5453658[/snapback] ^fmj: Så du mener at Komplett gratis skal feilsøke maskinvare som folk sender inn bare for å få det sjekket? Eller at folk som sender inn ting de har ødelagt selv og gambler på å svindle til seg reklamasjon på produktet skal få utført gratisarbeid? 5453763[/snapback] Det var ikke det jeg sa, alt jeg sa var at de kunne spart seg for slike gebyrer. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) blah.... skipper denne jeg ja Endret 18. januar 2006 av Stig-Arne Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2006 Vil bare få det frem at jeg IKKE prøvde å svindle om folk tviler på meg x] jeg hadde/har forresten et BRA hovedkort jeg er fornøyd med ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå