belindaf Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Er det noen som vet hva jeg skal gjøre når jeg ikke får lastet ned noe til min nokia n70, får bare beskjed om at det har skjedd en feil og at jeg ikke kan bli belastet på min faktura!!! Er det noen innstillinger som må fornadres? Lenke til kommentar
belindaf Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2006 Er det noen som vet hva jeg skal gjøre når jeg ikke får lastet ned noe til min nokia n70, får bare beskjed om at det har skjedd en feil og at jeg ikke kan bli belastet på min faktura! Er det noen innstillinger som må fornadres? 5452793[/snapback] Er det ingen som har peiling her Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Har du problemer med å surfe på wap generellt eller er det bare når du skal laste ned du får problemer? Lenke til kommentar
belindaf Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 Har du problemer med å surfe på wap generellt eller er det bare når du skal laste ned du får problemer? 5478666[/snapback] Har kun problemer med å laste ned spill. wap og internett sider er ingen problem... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå