Torbjørn. Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Jeg skal investere i ny mobiltelefon, min gamle Ericsson T39 har etter lang og tro tjeneste blitt moden for utskiftning. Jeg diskuterte det med en venn, og han mente skråsikkert at D600 (som jeg snuser på) var en skikkelig "dame-telefon". Er dette en generell oppfatning blant forumets brukere? Lenke til kommentar
akerb Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Jeg skal investere i ny mobiltelefon, min gamle Ericsson T39 har etter lang og tro tjeneste blitt moden for utskiftning. Jeg diskuterte det med en venn, og han mente skråsikkert at D600 (som jeg snuser på) var en skikkelig "dame-telefon". Er dette en generell oppfatning blant forumets brukere? 5452747[/snapback] De fleste jeg kjenner som har denne mobilen er forretningsfolk, mannlige sådanne Besvarer det spørsmålet? Den er strengt tatt pop hos damene også, men TYPISK feminin er den definitivt ikke, med sort farge og kromlist på fronten... Lenke til kommentar
genser Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Nå synes jeg ikke man skal gjøre sine mobilkjøp basert på om andre synes det er en jente-telefon eller ikke. Man kjøper ut ifra egne behov, men det er nå min mening. Og personlig: Nei, D600E er overhodet ingen jentemobil. Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Synst du skal drite i hva andre synst, og kjøpe den vis du liker den. Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 (endret) Nei det da ikke en jentemobil, vanlig mobil for begge kjønn. Kjøp noe DU liker for det er jo du som skal ha den og bruke den. Endret 17. januar 2006 av IceXCool Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Passer like godt for begge kjønn imo. Og det synes dei andre og... Konklusjon: Nei Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 17. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2006 Da er jo saken grei Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Da er jo saken grei 5453344[/snapback] Jepp Har nettopp bestilt D600E selv. Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 (endret) Har en D600E selv, og syntes ikke det er noen "jentemobil", er vel mer "business"-look på den. Edit: Leif Endret 17. januar 2006 av Pixi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå