Gå til innhold

Hyggelige minnekortpriser (CF)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Solide priser hos Elkjøp faktisk. Meget aktuelt. Ebay utgår for min del, det samme gjør forsåvidt Sverige med tanke på retur osv....

6183210[/snapback]

Norge, Sverige og Danmark har nesten identiske forbrukerkjøpslover for produkter som er ment å vare i 2 år.

Elkjøp er ikke akkurat speedy gonzales på service for å si det sånn. Kan godt skrive "Sverige" på konvolutten ved evnt retur enn ITbutikken, Stretto, Databutikken eller noen av de andre som opererer over flere land. ITbutikken har feks sitt senter i Danmark, hvor alt blir sendt til selv om du kan sende til Norsk adresse.

Jeg for min del sparte godt og vel 30% på å kjøpe fra Sverige kontra Ultra II på Elkjøp, og da fikk jeg et kort som skal være like raskt som extremeIII kortet.

Men for all del, man bruker jo pengene der man vil ;)

Lenke til kommentar
SANDISK 1 GB ULTRA II

Ser at den koster 584,- på Stretto.

Noen som vet om nettbutikken er trygg?

5503484[/snapback]

Jeg fikk et helt nytt Sandisk Ultra II 1GB i posten i dag. Det kostet meg totalt kr 295,-, porto inkludert. Levert på fire dager fra England. Jeg vant en auksjon på ebay.com. Litt risiko, greit nok. Men det går vanligvis bra. Og hva er 300kr om det en av hundre ganger skulle gå dårlig? (Jeg har handlet forskjellige saker mange titalls ganger på ebay. Foreløpig uten problemer).

Jeg angrer bare på at jeg ikke kjøpte et Sandisk Extreme III til fast pris 350 kr (porto inkludert), som jeg oppdaget etterpå.... Men jeg trenger ikke to kort.

EDIT: I tilfelle noen lurer på det: Det er ikke toll/moms, og dermed heller ikke fortollingsgebyr, om vareverdi uten porto er under kr 200. Da ramler det bare rett ned i postkassa, evt. kommer som rekommandert brev og må hentes på postkontoret. Om du har bedt om det (anbefales).

Endret av perjohan
Lenke til kommentar

Jeg angrer bare på at jeg ikke kjøpte et Sandisk Extreme III til fast pris 350 kr (porto inkludert), som jeg oppdaget etterpå.... Men jeg trenger ikke to kort.

Ikke for å ødelegge kvelden, men akkurat når det gjelder Ebay og minnekort så holder jeg meg unna, og er enig med and_mit.

Problemet er at det eksisterer masse "falske" Sandisk kort. Greit nok at de har satt ned prisen en del, men 350kr inkl porto for Extreme III GB gjør at jeg ville tvilt på ekteheten og stabiliten på kortet. Greit nok, prisen er ikke så mye, men bildene som evnt blir mistet pga et dårlig kort kan jo ha en stor verdi.

Når jeg ser på Ebay og sammenligner prisene på Sandisk med de jeg VET er ordinære butikker som ikke selger falskt, har jeg i alle tilfellene funnet at norsk pris er billigere..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...