Gå til innhold

Ufortjente Ukjente Band

Solidsturla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Die Apocalyptischen Reiter:

mp3: The Silence of Sorrow

5452652[/snapback]

Personlig mener jeg Warum eller Baila Conmígo er deres beste låter. :)

5486695[/snapback]

Jeg er stor fan av "Der Teufel" og "Reitermaniacs". Det fine er jo at så og si samtlige sangene deres er konge.

Grunnen til at jeg slengte med linken til "The Silence of Sorrow" var at det var den første jeg fant. Den er vel en av de store "hit'ene" deres også.

Lenke til kommentar
Front Line Assembly

Ween

KMFDM

Ulver

Skinny Puppy

Front 242

Coil

5452620[/snapback]

Slettes ikke ukjente band for meg. Når det gjelder Ween så er jeg fan av deres musikk. "The mollusk" og "White Pepper" er de beste albumene deres, synes jeg. Ellers må jeg bare få nevne det undervurderte bandet The Jungle Medics som var en crossover av funk/punk/ska/jazz osv. De gikk desverre i oppløsning i 93 etter en katastrofal konsert på Quartfestivalen. De kom sammen igjen i 95 og spilte inn noen utsyra taper i en låve midt inne i skogen på østlandet et sted.. De ga forøvrig ut det glimrende albumet "Wake up and smell the fish" i 92 som fikk terningkast 5 både i VG og Dagbladet..

Endret av Vultur Gryphus
Lenke til kommentar
The Killers er ikke ukjente vil jeg si ;)

5465154[/snapback]

Ok, mye mulig. Er vel bare jeg som ikke er så "hardcore" av meg. Men de er vel mer kjent i utlandet enn i Norge. Og når jeg tenker meg om så er de ikke så veldig bra heller...

Xplodingplastix - rytmisk elektronike med innslag av jazz

5464785[/snapback]

Det er vel relativt kjente?

5466152[/snapback]

Vet ikke jeg, trodde de var ganske ukjente, men nå henger jeg som sagt ikke i musikkmiljøer. Men god musikk er det sikkert at det er.

Lenke til kommentar
The Libertines er vel hovedsaklig kjent for kranling, splittelse og dopbruken til Pete Doherty :p

5493741[/snapback]

... og en liten haug utrolig skranglete og uinteressante låter. Samme som Babyshambles, bare at der er låtmaterialet hakket kjipere og hakket mer skranglete...

5493865[/snapback]

:dontgetit: Det fantastiske med The Libertines og Babyshambles er jo skranglingen, virringen rundt mikrofonen, ustabil koring og skeiv vokal :D

Lenke til kommentar
Xploding Plastix er ikke akkurat ukjente da! Var på konsert med dem på Samfunnet i Tr.Heim. Det var utrulig fett!

5498479[/snapback]

Gir 50.000 treff mer enn CC Cowboys på google. Store talls-loven sier at bandet er kjent.

CC Cowboys: 32.100

Xploding Plastix: 81.500

Kaizers Orchestra: 328,000

Lenke til kommentar
Xploding Plastix er ikke akkurat ukjente da! Var på konsert med dem på Samfunnet i Tr.Heim. Det var utrulig fett!

5498479[/snapback]

Gir 50.000 treff mer enn CC Cowboys på google. Store talls-loven sier at bandet er kjent.

CC Cowboys: 32.100

Xploding Plastix: 81.500

Kaizers Orchestra: 328,000

5499937[/snapback]

navnet ditt fikk 2 330 000 treff, du er berømt :) .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...