TAAB Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Norske Ruphus fortjener også flere lyttere. De solgte vel greit når de var aktive, men jeg vedder venstre testikkel på at 95% av brukerne her aldri har hør om de. 5465623[/snapback] De har jeg hørt om. Pappa var fan på 70-tallet. Faktisk ganske fet musikk, den ene gangen jeg hørte det for ca et år siden hvertfall. 5476035[/snapback] Hør mer! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Borknagar er ikke så skrekkelig kjent. ikke Finntroll heller. syntes disse kunne få litt mer blest i media Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Borknagar er ikke så skrekkelig kjent. ikke Finntroll heller. Kva sjanger? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Borknagar er ikke så skrekkelig kjent. ikke Finntroll heller. syntes disse kunne få litt mer blest i media 5476685[/snapback] De er ikke popstjerner, men høster stor annerkjennelse i sine gitte miljø. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 De er ikke popstjerner, men høster stor annerkjennelse i sine gitte miljø. 5476859[/snapback] ja, selvfølgelig, men spør en gjennomsnittelig person på gata om han/hun har hørt om et av disse bandene, så er nok sjansen stor for at svaret blir "nei, når lå de på vglista?" Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 De er ikke popstjerner, men høster stor annerkjennelse i sine gitte miljø. 5476859[/snapback] ja, selvfølgelig, men spør en gjennomsnittelig person på gata om han/hun har hørt om et av disse bandene, så er nok sjansen stor for at svaret blir "nei, når lå de på vglista?" 5476987[/snapback] Men da kunne man jo nevnt Strapping Young Lad, Sepultura, Otep, Meshuggah, Lamb of God, Dead Soul Tribe, Arch Enemy og mange flere til denne listen. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Men da kunne man jo nevnt Strapping Young Lad, Sepultura, Otep, Meshuggah, Lamb of God, Dead Soul Tribe, Arch Enemy og mange flere til denne listen. 5477016[/snapback] mhm, men det var bare finntroll og borknagar som var på playlisten da den morsomme tanken slo meg Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Porcupine Tree Hadde verden vært rettferdig ville disse gutta vært konger. 5476439[/snapback] Så det på Quarten. Drakk meg dritings som resultat av den konserten. Noe av det verste mølet jeg noensinne har hørt. Og de var erstatterne til The Mars Volta, PLEASE! Lenke til kommentar
nord Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Borknagar er ikke så skrekkelig kjent. ikke Finntroll heller. syntes disse kunne få litt mer blest i media 5476685[/snapback] Finntroll = Polkametal om jeg ikke tar helt feil? i det siste har jeg vært fortryllet av stemmen til den finsken i "Poets of the fall", dette banded er dog på vei til å slå skikkelig igjennom nå for tiden! Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Porcupine Tree Hadde verden vært rettferdig ville disse gutta vært konger. 5476439[/snapback] Så det på Quarten. Drakk meg dritings som resultat av den konserten. Noe av det verste mølet jeg noensinne har hørt. 5477809[/snapback] Porcupine Tree eier! Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Så det på Quarten. Drakk meg dritings som resultat av den konserten. Noe av det verste mølet jeg noensinne har hørt. Og de var erstatterne til The Mars Volta, PLEASE! 5477809[/snapback] Jaha? Sterke ord. Det krever sin mann å kalle PT for "møl", men for all del. Musikksmak er en individuell greie. Likevel, hvorfor syns du PT var så elendig? Andre jeg har snakket med som var på Quarten var fra seg av begeistring. Hvis jeg spiller PT for folk her hjemme er det stort sett positiv respons. Og Mars Volta er da virkelig ikke noe å skrive hjem om. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Sutrerock er absolutt ikke min greie. At jeg var omringet av ekle raddisser gjorde heller ikke saken bedre. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 (endret) Borknagar er ikke så skrekkelig kjent. ikke Finntroll heller. syntes disse kunne få litt mer blest i media 5476685[/snapback] Finntroll = Polkametal om jeg ikke tar helt feil? 5478039[/snapback] ikke mobb finntoll. finntroll er koz edit: nei, kos, skrive med z! Endret 22. januar 2006 av headcleaver Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Sutrerock er absolutt ikke min greie. At jeg var omringet av ekle raddisser gjorde heller ikke saken bedre. 5480257[/snapback] høhø...takk da. jeg synes den konserten var blant høydepunktene på quart05 =] Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Sutrerock er absolutt ikke min greie. At jeg var omringet av ekle raddisser gjorde heller ikke saken bedre. 5480257[/snapback] høhø...takk da. jeg synes den konserten var blant høydepunktene på quart05 =] 5480741[/snapback] Da er det jo åpenbart at Quarten har lykkes med å nå ut til folk med forskjellig musikksmak. Jeg synes Fantômas og ...And you will know us by the trail of dead var de to beste konsertene. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Kampfar fortjener å være mer kjente enn de er. Beste live-bandet jeg har sett. NP: Kampfar - Kledd i Brynje og... Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Bal-Sagoth! N.P.: Bal-Sagoth - The Dark Liege of Chaos is unleashed at the Ensorcelled Shrine of A'Zura Kai (The Splendour of a Thousand Swords gleaming beneath the Blazon of the Hyperborean Empire Part II) 1 Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Tja, Geniale Griser og Cake? Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Oppdaget nytt band idag: Drudkh! De fortjener å være mye mer kjent enn det de er... Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Oppdaget nytt band idag: Drudkh! De fortjener å være mye mer kjent enn det de er... Meget mulig, men de begynner å bli ganske kjent. Merker oftere og oftere at de blir nevnt i favorittlister. Min ufortjente ukjent band liste: -Thee Michelle Gun Elephant (Rock/Punk) -The Blondie Plastic Wagon (Rock/Punk) -Mazzy Star (Pop) -Slavland (Folk/Black Metal) -Grabnebelfürsten (Black Metal) -Nuit Noire (Black Metal) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå