Gå til innhold

Nettverksadministrator noe å satse på?

Knopfix

Anbefalte innlegg

Vurderer å utdanne meg til nettverksadministrator på næringsakademiet av den grunn av at området er spennende for meg.

Pga av unger osv så kan jeg ikke ha så lang reisevei derfor er NA valgt.

Når jeg jeg har gått 1.5 år vil jeg være utdannet nettverksadministrator men fordi jeg har 3 år jeg skal bruke trenger jeg råd til hva de 1.5 siste årene burde brukes til som tillegg,og dette på NA i Drammen pga av familie og reisevei.

Har fullført grunnkurs elektro og andre år automasjon i 86/87,kan det gi noen fordeler selv om det er lenge siden?

Er det noen kurs på NA jeg burde ta som tilsammen utgjør 1.5 år for å bedre jobbmulighetene som nettverksadministrator?.Har ingen annen bakgrunn med data og nettverk bortsett fra en del selvlærte kunnskaper som bygging av PC feks.

Fin om noen kan komme med sine erfaringer og råd til å få jobb etterpå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville ikke ha gått for denne da markedet flommer over av Microsoft kompetanse på det nivået. Cisco er hot om dagen, men dessverre så har de fleste skoler sluttet å satse på det pga kostnadene forbundet med å ha studiet. Nå er det bare en skole i Norge som går hele veien på Cisco og den er dessverre ikke nærheten :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Næringsakademiet og Akademiet feks

Har studier på nettverksadministrator hvis det var det du lurte på.

Bachelorstudium i anvendt datateknologi er på høyskole eller universitet i Oslo,men tror ikke det intresserer meg så mye alikevel.

Endret av Knopfix
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...