DE1 Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Hei. Jeg synes det hadde vært fint med en gren ut ifra "Spill"-delen på forumet som het "Spill-annmeldelser" eller noe. Så kunne de som gjerne ville anbefale et spill eller advare mot et spill skrive det ned i en slags annmeldelse. - Hadde vært litt fint hvis du vil kjøpe et nytt spill og vite hva privatpersoner synes om det... Lenke til kommentar
pertm Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Det hadde kanskje vært lurere med spill i produktguiden der en kunne legge til anmeldelser av spill en liker/ ikke liker slik som det er for hardware på hw.no. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Eller kanskje en database der hvor folk kan stemme på et spill, enten 1 felles karakter, eller splittet sånn som i andmelder på grafikk, lyd, gameplay osv... (for de som har lyst til å si sin mening uten å skrive en lang anmeldse.) (bør selvsagt være knyttet til forum kontoer slik at folk ikke "tuller" med stemmer.) Lenke til kommentar
TST Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Det hadde kanskje vært lurere med spill i produktguiden der en kunne legge til anmeldelser av spill en liker/ ikke liker slik som det er for hardware på hw.no. 5452674[/snapback] Spill ligger allerede i produktguiden: http://gamer.no/search.php?sp=1 Teknisk avd. hos oss har jobbet intenst med en nye felles produktsider for alle sidene i Hardware-nettverket de siste månedene. Disse vil inneholde masse ny funksjonalitet. Planen er å lansere disse på Prisguide.no, Hardware.no, Akam.no, Amotor og Amobil.no i morgen. Det kreves litt mer tilpasning for å få disse sidene inn på Gamer.no, men i løpet av to uker skal alt være på plass. Da vil blant annet leseromtaler være en naturlig del av produktsidene :-) På grunn av dette, ser vi ikke noe behov for å opprette en kategori på forumet for leseromtaler. Oppdatering 18. januar: Slik vil de nye produktsidene bli: https://prisguiden.no/product.php?product_id=9770 - tilbakemeldinger rundt dem rettes hit: http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=525663 Lenke til kommentar
TSP Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Nå har det jo godt litt over 2 uker, og jeg bare lurte på om dere har en "lanseringsdato" på når det kommer.. De nye produktsidene er virkerlig flotte, og den eneste endringen som er gjort i hw.no -nettverket som jeg øyeblikkelig syntes var en fryd for øyet, og som virkerlig var en endring jeg med en gang ble fornøyd med. Så jeg håper at dere er nært forestående en lansering av integreringa av de nye produktsidene på gamer.no TSP Lenke til kommentar
TST Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Så jeg håper at dere er nært forestående en lansering av integreringa av de nye produktsidene på gamer.no 5549199[/snapback] Vi gjør så godt vi kan, og lanserer når vi syns det er godt nok integrert i Gamer.no. Vi holder også litt tilbake for å integrere enda litt flere funksjoner som vi føler er essensielle på Gamer.no, og som hele Hardware-nettverket får nytte av. Takk for tålmodigheten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå