Gå til innhold

Min første erfaring med Microplex.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes trådstarter er litt vel kravstor. Lovene i Norge tillater et visst slingringsmonn både for privatpersoner og bedrifter - og det skal vi være glade for. Det skal enormt mye til før jeg personlig gidder å hisse meg opp over sånne ting, tror det ville vært til det bedre om flere folk var sånn. Jeg er dog enig i at en telefontid på to timer kan føles litt skrint, men det er tross alt en nettbutikk vi snakker om, og har du muligheten til å handle på nett har du også muligheten til å kommunisere via e-mail.

EDIT: "Kravstor" er kanskje ikke rette ordet, at Microplex får gjennomgå mer enn de fortjener er mer riktig :)

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Hvorfor ha lang telefontid på dagtid, når de svarer på mail så raskt som de gjør?

Trådstarter: Hva er det egentlig som er problemet med Microplex? Har prøvd å lese gjennom tråden her, noen poster flere ganger, bare for å skjønne hva du egentlig er missfornøyd med, men finner det ikke.

Som Jarmo sier så pleier det å ta et døgn "hvertfall" før posten registrerer sporingsnummer.

Lenke til kommentar

Har bare positive ting å si om Microplex. Har ikke giddi å handlet der de siste månedene, fordi jeg har hørt at VISA er rett rundt hjørne. De bare ventet på nye webshop. Den kom, men enda ikke VISA. Får håpe 2-3 uker er riktig denne gangen.

Er kanskje enig om at telefon tiden er litt kort, men ikke klag at de ikke tok telefonene 2 minutter etter fristen gikk ut, det er sikkert programmert inn i telefonen at den skal gå til svarer uten om tiden.

Men epost greit nok det. Samt at det er gratis, bedre enn å vente på betaling i flere minutter, slik som enkelte internett leverandører driver med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...