Jarmo Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Prisene er uten MVA....(x 1,25) http://www.posten.no/Portal/ProdukterOgTje...+-+01012006.htm Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Helt enig. Vi håper/regner med å ha VISA klart iløpet av 2-3 uker. Ah, endelig! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 (endret) Synes trådstarter er litt vel kravstor. Lovene i Norge tillater et visst slingringsmonn både for privatpersoner og bedrifter - og det skal vi være glade for. Det skal enormt mye til før jeg personlig gidder å hisse meg opp over sånne ting, tror det ville vært til det bedre om flere folk var sånn. Jeg er dog enig i at en telefontid på to timer kan føles litt skrint, men det er tross alt en nettbutikk vi snakker om, og har du muligheten til å handle på nett har du også muligheten til å kommunisere via e-mail. EDIT: "Kravstor" er kanskje ikke rette ordet, at Microplex får gjennomgå mer enn de fortjener er mer riktig Endret 20. januar 2006 av Isbilen Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Hvorfor ha lang telefontid på dagtid, når de svarer på mail så raskt som de gjør? Trådstarter: Hva er det egentlig som er problemet med Microplex? Har prøvd å lese gjennom tråden her, noen poster flere ganger, bare for å skjønne hva du egentlig er missfornøyd med, men finner det ikke. Som Jarmo sier så pleier det å ta et døgn "hvertfall" før posten registrerer sporingsnummer. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Har bare positive ting å si om Microplex. Har ikke giddi å handlet der de siste månedene, fordi jeg har hørt at VISA er rett rundt hjørne. De bare ventet på nye webshop. Den kom, men enda ikke VISA. Får håpe 2-3 uker er riktig denne gangen. Er kanskje enig om at telefon tiden er litt kort, men ikke klag at de ikke tok telefonene 2 minutter etter fristen gikk ut, det er sikkert programmert inn i telefonen at den skal gå til svarer uten om tiden. Men epost greit nok det. Samt at det er gratis, bedre enn å vente på betaling i flere minutter, slik som enkelte internett leverandører driver med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå