ØrjanS7 Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Hei! Har nå funnet ut jeg skal kjøpe nye deler til PC'n min.. Jeg trenger nytt hovedkort, ram, Cpu, vifte (Zalman CNPS9500LED Ultra Quiet), jeg vil ha en så mest mulig stille maskin så den vifta skal jeg ha. + skjermkort! Skal brukes til spilling men er ikke opptatt av å ha det beste skjermkortet, vil ha ett bra skjermkort men ikke så jævla dyrt! Er villig til å betale rundt 6000-7000 Gi meg tips på oppsett og husk at den skal være stille På forhånd, Takk! Lenke til kommentar
Hans Erling Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Hva spiller du da? Eller hva vil du spille? Spiller du mest BF2 og Fear f.eks. er det jo greit med 2GB ram. Hva har du fra før? greit å vite hvilke av delene som eventuelt kan brues sammen med de nye. Lenke til kommentar
ØrjanS7 Skrevet 17. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2006 Hva spiller du da? Eller hva vil du spille? Spiller du mest BF2 og Fear f.eks. er det jo greit med 2GB ram. Hva har du fra før? greit å vite hvilke av delene som eventuelt kan brues sammen med de nye. 5452299[/snapback] Jeg hadde tenkt å begynne å spille BF2 og FEAR! men som sagt er ikke ute etter å ha d groveste og dyreste, men noe som holder! AMD 2800xp 2.o7 ghz Asus A7N8X-X Radeon 9600xt Twinmos PC3200 DDR-SIMM 512mb Western Digital 120gb harddisk Dette har jeg per idag.. men alt utenom harddisken må jo byttes ut.. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Tråden stenges da den har et dårlig emnefelt, samt at du har opprettet en ny tråd om ny pc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg