Gå til innhold

Film: Paranoid - The movie

Anbefalte innlegg

En kollega av meg og jeg bestemte oss for å være "improvisatorisk" kreative denne helga, så lørdag kl 13 stakk vi ut og tok med oss en Panasonic DVX100A og bare begynte å filme. Null manus, null screenplay, nada. Bare så hvor vi endte opp. Kl 15 var vi ferdig med å filme og historien ble til on the fly.

Så redigerte vi den på noen timer og lagde musikken påfølgende dag.

resultatet? Her:

http://csistersmusic.com/video/private/par...erdigmedlyd.wmv

Ikke så værst om jeg får si det selv, særlig med tanke på at det er null tanke bak

I tillegg lekte jeg meg litt med Star Trek her for en tid siden

http://csistersmusic.com/video/private/beam%20me%20up.wmv

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 måneder senere...

Filmen hadde god stemning, spesielt på starten, men den var kanskje litt langdryg. Og skremmeren så litt vel gay ut.

Det er ikke alltid man forstår eller lever seg inn i rollefiguren. Det er mao ikke alltid det er skummelt for seeren (eller forståelig at det skal være det). Skogen er forøvrig et godt sted for sånn skrekk.

Slutten er like mye en klisjé som en klassiker ;)

Lenke til kommentar
Og skremmeren så litt vel gay ut.

6180722[/snapback]

Heh. Enig. Jeg skvatt når han dukket opp. Men han så mer goophy ut enn skremmende. Men ellers ble jeg veldig imponert. Han som spilte hovedrollen spilte godt. Og lyd, bilde, kameraføring og musikk skapte fantastisk stemning.

Jeg synes det harmonerte godt. Fikk faktisk lyst til å sidestille den med Villmark. :)

Lenke til kommentar

Jøss, er denne aktiv ennå? moro :)

Og skremmeren så litt vel gay ut.

Det er ikke alltid man forstår eller lever seg inn i rollefiguren. Det er mao ikke alltid det er skummelt for seeren (eller forståelig at det skal være det)

Joda, er sant det...men så må man ha i bakhodet at vi bare gikk ut i skogen og filmet og gjorde masse sprø ting. Så derfor er ingenting LAGT OPP til at det skal være skremmende. FIlmen ble egentlig til da vi redigerte. HAdde man hatt en tanke bak det i utganspunktet så hadde det jo vært noe annet :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

jeg er uenig i dette reverto sa, jeg synes hsn som spilte hoved rollen var fryktlig dårlig skuespiller. Et eksempel: når han har løpt langt og puster veldig tunkt, ikke no bra synes jeg :no:

Men det var ganske kule effekter og sånn da.

Lenke til kommentar

Gøyal tankegang bak det hele, kommer tibake med anmeldelse.

Anmeldelse:

Veldig kreativ og god film med tanke på forutsetningene...

Ble faktisk skremt 1 og 1/2 gang :p Godt skuespill av hovedrolleinnehaver. Bra den effekten der "skummel mann" plutselig kommer inn i bildet - hvordan fikk dere til den? Tror jeg kanskje vet det, men er ikke helt sikker.. :hmm:

Endret av Mr.SS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...