haingodegamle Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Hei hei alle sammen! Har sett meg lei på den den evinnelige støyen fra mitt x850xt PE under load. Hardware: A8N-SLI Deluxe Amd 64 3500+ socket 939 Saphire x850xt PE Søker anbefalinger til et komplett sett, ettersom jeg ikke er erfaren innenfor vannkjøling. Ønsker også anbefalinger til kabinett om dere har dette, jeg er redd for at mitt nåværende chieftec miditower vil bli for lite. Målet mitt er å få maskinen så stille som mulig, og jeg håper dette er noenlunde gjennomførbart uten bruk av ekstern radiator. Takker for all hjelp jeg måtte få fra dere Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 ZM Vannkjøling Reserator 1 er vifteløst (har ikke noe erfaringer om det) men du må vel kjøpe Chippsettkjøler og Gpu kjøler utenom! da trenger du bare en vifteløs strømmforyning og Hard-Disk kjølere Som dette! Da tror eg det er skjermen din som bråker mest om du ikke har LCD Lenke til kommentar
haingodegamle Skrevet 17. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2006 Takk for svar =) Du vet vel ikke om den vannblokken til zalman skulle passe x850xt pe ? mener å ha lest det et sted, men er ikke 100% sikker. Lenke til kommentar
IdLeR_ Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Takk for svar =) Du vet vel ikke om den vannblokken til zalman skulle passe x850xt pe ? mener å ha lest det et sted, men er ikke 100% sikker. 5453026[/snapback] Har Resorator1 og den funker fint, men jeg valgte en annen gpu-blokk enn zalman og angrer ikke på det. Fordelen med å bruke Zalman her også er at du slipper superlim og to forskjellige slangedimensjoner. Lenke til kommentar
Micro80 Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 (endret) Det stemmer det at du kan bruke Zalman sin GPU blokk på X850XT PE. Det står så i spec. til blokka. Endret 17. januar 2006 av Micro80 Lenke til kommentar
haingodegamle Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2006 LT: Takk for responsen til både deg og Micro80. Jeg lurte på en ting angående transport av kabinettet med zalmanløsningen. Vil/bør man demontere zalmansettet før man flytter maskinen(F.eks om man skal på lan) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå