Brede_Skapstroppen Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Heisan håper noen kan hjelpe meg med dette her. Pc'en min har fått en merkelig sykdom. Den bruker nå totalt ca 1,5 minutter på å starte opp. Det som skjer er at alt er fint frem til windows-flagget med den lille "loading bar" tingen dukker opp. (den som går frem og tilbake og som er blå i SP2) Idet dette bildet dukker opp så går det ca 30-45 sekunde før den lille blå indikatoren begynner å rulle inne i loading baren sin. Etter dette så funker alt fint igjen, og window funker tipp topp. Lurer på om noen har hatt tilsvarende problem og evt vet hva dette kommer av. Hvis ikke om det er noen som vet hvilke prosesser som jobbes med i denne tiden. Maskinen min er defragget, registry er ren, virusfri og spywarefri, men det skjer like mye. Har installert ren og ny winXP med SP2 etter total format av HDD, men det er der enda. Jeg lurer på om problemet kan være HW-relatert, men kan ikke skjønne hva det kan være. Har kjørt nyeste BIOS flash og alt skulle være kompatibelt. SPECS. AMD64 3500+ (Cpu) 2 gig Twinmos (4 matched RAM brikker) MSI K8N Diamond NForce4 (Mobo) Audigy2 LS Maxtor HDD (7200rpm, 8mb buffer) 550w Psu Gainward 6800 Ultra GS Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 (endret) Har også noe sånnt, bruker noen ganger laaang tid og noen ganger er den dritkjapp. Har samme CPU som deg. (hvis du har Venice) Endret 17. januar 2006 av Stig Jøran Lenke til kommentar
Brede_Skapstroppen Skrevet 17. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2006 Har også noe sånnt, bruker noen ganger laaang tid og noen ganger er den dritkjapp. Har samme CPU som deg. (hvis du har Venice) 5452203[/snapback] Husker ikke helt, mener at det var den typen som var produsert med 90 nM teknologi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå