the_star_lector Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 (endret) Hei Sitter å skal kjøpe meg ny mus. Men blir veldig usikker da jeg sitter her å leser hva folk har skrivi. Etter at jeg har lest alt det om at musene ikke virker på diverse musematter så lurer jeg på hvordan copperhead og G5 til fungere på en Steel Pad S&S ("sk" tror jeg den het) Noen som har testet dette? Takker for alle innlegg. MVH Tom Endret 17. januar 2006 av the_star_lector Lenke til kommentar
Hans Erling Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Hvorfor har du laget to tråder om dette? Svaret mitt står i den andre tråden Lenke til kommentar
Edorph Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 (endret) En «laser-mus» er vel fremdeles en optisk mus, bare med en annen lyskilde enn de vanlige optiske musene. Razer Copperhead er en optisk mus med laser Endret 17. januar 2006 av Edorph Lenke til kommentar
the_star_lector Skrevet 17. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2006 Hvorfor har du laget to tråder om dette? Svaret mitt står i den andre tråden 5452082[/snapback] Så du lurer altså på om G5 eller copperhead fungerer på en Steel Pad S&S musematte??? For jeg gidder ikke kjøpe mus og så ny musematte fordi den jeg har ikke fungerer. Lenke til kommentar
the_star_lector Skrevet 17. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2006 Ingen som har testet denne comboen?? eller har noen formeninger?? Skal kjøpe imorgen.. så trenger svar Lenke til kommentar
Edorph Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Sjekk her.. ser ikke ut som det er den mest populære kombinasjonen der i gården. http://www.gotfrag.com/portal/forums/thread/169800/ Lenke til kommentar
Care-_- Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 For og si det sånn så ville jeg gått for Razer Copperhead og S&S, det er nok det beste kjøpet. det at sensen er høy på Razer copperhead kan du jo bare stille ned uten at det går ut over dpi`en. G5 er ikke dårlig den heller men.. Sk.swe Hvis det er noen her som har hørt om dem (Det som vant cpl i CS sist) 2 av dem bruker Razer copperhead og S&S og 2 i catchgamer clanen bruker det. Så tviler på at det er et dårlig kjøp ! Lenke til kommentar
ducmaster Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 For og si det sånn så ville jeg gått for Razer Copperhead og S&S, det er nok det beste kjøpet. det at sensen er høy på Razer copperhead kan du jo bare stille ned uten at det går ut over dpi`en.G5 er ikke dårlig den heller men.. Sk.swe Hvis det er noen her som har hørt om dem (Det som vant cpl i CS sist) 2 av dem bruker Razer copperhead og S&S og 2 i catchgamer clanen bruker det. Så tviler på at det er et dårlig kjøp ! 5455744[/snapback] Å basere seg på at en SK eller noen annen pro gamer spiller bruker samme mus er tullete spør du meg. Gå til en data forhandler og test begge, for så å si hvilke du liker best er min mening Lenke til kommentar
Care-_- Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Så det er tullete det jaha.. Er det ikke bra å vite at dem som er skikkelig gode i gaming bruker den samme musa som du bruker. Det du skriver der er altså at du vet bedre enn sk eller andre pro claner hva mus som er best. Når du skal kjøpe en gaming mus så er det den som er best å ta på i en data butikk som teller? Lenke til kommentar
the_star_lector Skrevet 17. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2006 Sjekk her.. ser ikke ut som det er den mest populære kombinasjonen der i gården.http://www.gotfrag.com/portal/forums/thread/169800/ 5455301[/snapback] Mener jeg husker å lese dette et annet sted også... Men da går jeg nok for razer copperhead da. Kryssefingra. hehe Lenke til kommentar
the_star_lector Skrevet 17. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2006 For og si det sånn så ville jeg gått for Razer Copperhead og S&S, det er nok det beste kjøpet. det at sensen er høy på Razer copperhead kan du jo bare stille ned uten at det går ut over dpi`en.G5 er ikke dårlig den heller men.. Sk.swe Hvis det er noen her som har hørt om dem (Det som vant cpl i CS sist) 2 av dem bruker Razer copperhead og S&S og 2 i catchgamer clanen bruker det. Så tviler på at det er et dårlig kjøp ! 5455744[/snapback] Men da blir dette vanget mitt. Ville bare finne ut at det ikke ble no komplikasjoner mellom copperhead og S&S. Men ettersom det er andre gamere som bruker dette comboen skal vel alt gå bra. Lenke til kommentar
ducmaster Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Så det er tullete det jaha.. Er det ikke bra å vite at dem som er skikkelig gode i gaming bruker den samme musa som du bruker.Det du skriver der er altså at du vet bedre enn sk eller andre pro claner hva mus som er best. Når du skal kjøpe en gaming mus så er det den som er best å ta på i en data butikk som teller? 5455853[/snapback] Altså å bruke samme ting som en annen spiller blir sponset av å gå ut ifra at den er "best" egnet til seg selv mener jeg er tull ja. Hopper du ut av en bru hvis en av Sk folkene gjør det for å si det på den måten? .... Lenke til kommentar
Care-_- Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Ehm.. Du vet vel at dem kan velge hvilken mus det skal bruke selv om det blir sponset eller ei. Men poenget mitt var at Razer copperhead og S&S passer sammen og at det er bedre enn G5. Hopper over en bru hvis sk folka gjør det? har dem vært i cpl for det? Dette er gaming ikke bru hopping. Lenke til kommentar
the_star_lector Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2006 vel folkens... poenget mitt var å finne ut hvilken av musene som fungerte på den musematten jeg hadde, fordi jeg ikke gidder å bruke penger på en ny musematte. Er veldig fornæyd med den jeg har nå. Å etter det jeg har forstått fungerer ikke G5 bra på denne matten mens copperhead gjør det. Derfor blir det copperhead på meg. Mulig G5 er bedre, men da må jeg ha ny matte, å da blir det ikke det kjøpet interresant for meg Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Valg av mus er enkelt og greit smak og behag - noen liker Razer, andre liker dem ikke. Jeg er av dem som ikke liker dem, de passer ikke hånda mi i det hele tatt samtidig som pris og teknisk kvalitet heller ikke står helt i stil.... Velg den som passer deg.... Lenke til kommentar
ducmaster Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Ehm.. Du vet vel at dem kan velge hvilken mus det skal bruke selv om det blir sponset eller ei. Men poenget mitt var at Razer copperhead og S&S passer sammen og at det er bedre enn G5. Hopper over en bru hvis sk folka gjør det? har dem vært i cpl for det? Dette er gaming ikke bru hopping. 5457157[/snapback] Sier jo seg selv vel at hvis man blir sponset så bruker man IKKE konkurrentene sine mus. haha, latterlig av deg å påstå noe annet. Si at klubb X hadde blitt sponset av AMD og Logitech, men så hadde dem heller brukt Intel og Razer, sier jo seg selv at det hadde blitt oppstyr da. Offtopic, hvor gammel er du egentlig? Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) Ehm.. Du vet vel at dem kan velge hvilken mus det skal bruke selv om det blir sponset eller ei. Men poenget mitt var at Razer copperhead og S&S passer sammen og at det er bedre enn G5. Hopper over en bru hvis sk folka gjør det? har dem vært i cpl for det? Dette er gaming ikke bru hopping. 5457157[/snapback] Sier jo seg selv vel at hvis man blir sponset så bruker man IKKE konkurrentene sine mus. haha, latterlig av deg å påstå noe annet. Si at klubb X hadde blitt sponset av AMD og Logitech, men så hadde dem heller brukt Intel og Razer, sier jo seg selv at det hadde blitt oppstyr da. Offtopic, hvor gammel er du egentlig? 5459608[/snapback] Hva bryr det deg egentlig Ducmaster? Hvis du ikke har noe bedre å si så la vær og si det, oppfør deg som ett voksent menneske! Endret 18. januar 2006 av Iceman22 Lenke til kommentar
the_star_lector Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2006 Var å kjente på copperheaden idag... Å etter det så ble velget enkelt... Blir copperhead på meg ja Den var NiCe G5 var ikke så værst,men var ikke no god å "løfte" opp fra musematten. Lenke til kommentar
spiritmoon Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Ehm.. Du vet vel at dem kan velge hvilken mus det skal bruke selv om det blir sponset eller ei. Men poenget mitt var at Razer copperhead og S&S passer sammen og at det er bedre enn G5. Hopper over en bru hvis sk folka gjør det? har dem vært i cpl for det? Dette er gaming ikke bru hopping. 5457157[/snapback] Sier jo seg selv vel at hvis man blir sponset så bruker man IKKE konkurrentene sine mus. haha, latterlig av deg å påstå noe annet. Si at klubb X hadde blitt sponset av AMD og Logitech, men så hadde dem heller brukt Intel og Razer, sier jo seg selv at det hadde blitt oppstyr da. Offtopic, hvor gammel er du egentlig? 5459608[/snapback] Hva bryr det deg egentlig Ducmaster? Hvis du ikke har noe bedre å si så la vær og si det, oppfør deg som ett voksent menneske! 5459914[/snapback] Veldig saklig innlegg da iceman22, slike tullete å usaklig vås kan du bare spare oss for ved senere anledning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå