MindTooth Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Synes det er helt rart at GTA skal være PS ekslusivt, da GTA kom først på PC. Og det er et relativt større marked. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 neh, skrev vel litt dumt, tar det jo med en klype salt.. men det er hvertfall kjipt om det er tilfelle. jeg hadde håpt at ms kunne få til en deal med rockstar nå så x360 kunne fått det samtidig. kjipt å vente i sånn 6 mndr eller noe. Lenke til kommentar
KillerX Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 neh, skrev vel litt dumt, tar det jo med en klype salt.. men det er hvertfall kjipt om det er tilfelle. jeg hadde håpt at ms kunne få til en deal med rockstar nå så x360 kunne fått det samtidig. kjipt å vente i sånn 6 mndr eller noe. 5456680[/snapback] Yep. Gta til ps3,x360 og pc samtidig, vet jeg drømmer litt men det hadde vært noe. ^^ Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Dersom KOTOR 3 skulle komme må de bruke en ny god grafikkmotor og få litt mer variasjoner i kartene. I KOTOR 2 ble det fryktelig mye korridorløping. En kan jo også håpe på færre bugs og en litt mer tett historie. Lenke til kommentar
Xoduz Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Jeg begynner seriøst å hate konsollene. Alle nye spill kommer jo der først nå, og blir designet med tanke på de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg