abene Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Ny Google-utfordrer? En rekke europeiske selskaper og institutter skal snart lansere en ny søketjeneste som de mener kan utfordrer verdens beste søkemotor, Google. Den nye søketjenesten heter Quaero og skal lanseres i januar. Les artikkelen her Lenke til kommentar
master air Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 (endret) Alltid bra med alternativer til google, men jeg tror ikke de klarer å bli like store som google. Også må de få ett navn som er lettere å utale og huske Endret 17. januar 2006 av master air Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 haha, helt enig! Slik det ser ut nå, må man nesten bruke google for å kunne finne frem til den andre søkemotoren :D:D Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Quaero skal ikke bare kunne brukes som et søkeverktøy, men skal ha flere tilleggsfunksjoner som å kunne oversette tekst. Quaero-teknologien skal kunne brukes på ulike plattformer, ikke bare på PCer.Og dette kan ikke google? Må nesten være bedre/ha mere funksjoner enn google for at jeg skal gidde å bruke det. Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 For at de skal kunne konkurrere med en så godt etablert tjeneste som google, så må de komme med noe revolusjonerende. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 En rekke europeiske selskaper og institutter skal snart lansere en ny søketjeneste som de mener kan utfordrer verdens beste søkemotor, Google. Det skal en del til. Google er overlegen. Både på funksjoner og popularitet. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Blir aldri noe bra, navnet er så mye vanskeligere enn Google, og Google er allerede Verdens mest brukte verktøy på internett, og det kommer det til å være tror jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå